Mijn zoon heet Lucien, net als mijn vader. Hele leuke naam dus! Voor een meisje heb ik gestemd op Lorèn, die stond bij ons ook op de lijst. Heel mooi! Ik vind voor een jongen Leo/Leonard heel erg mooi. Louis of Lewis vind ik er ook goed bij passen. Noël als naam zonder L.
Noëlle is een naam die al van kinds af aan hoog bovenaan staat tussen m'n meisjesnamen dus het is wel duidelijk dat ik daar voor zou kiezen Overigens heb je dan meteen ook je jongensnaam klaar want de jongensversie is Noël Joëlle of voor een jongen Joël is misschien ook nog een suggestie waar je wat aan hebt, net als Jaëlle/Jaël of Maëlle/Maël Nola vind ik ook nog wel leuk. Al vind ik Nila net wat leuker/frisser. Stella ben ik nooit een fan van geweest. Vind hem hard. En na de fietsenreclame kan ik deze naam al helemáál nooit meer horen Wel een mooie betekenis though Liva wordt ik echt mee doodgegooid. Vond hem een jaar of 5-7 terug, toen ik m voor het eerst hoorde, heel mooi. Al vond ik de betekenis van meet af aan te zoetsappig (dat moet je ding zijn zeg maar). Lize is iets wat ik mooier vind. Lorèn zou ik zelf nooit kiezen. Hou er niet van als dit soort namen met zo'n plathollandse -n op het eind worden uitgesproken. En moet teveel denken aan Sophia Loren bij deze naam. In jullie straatje past misschien nog: Nova Noë Noé Nomi Nouk Anouk Lina