Hoii, Welke naam is het leukst? En waarom? Het moet eigenlijk passen bij stoere korte namen die nederlands klinken….. J.ulie L.ou J.ules L.ola
Ik vind L.ou heel leuk. Stond ook op mijn lijstje. Lekker stoer. Ik hoor hem wel steeds vaker. J.ulie ook mooi, maar vind ik wat lieflijker en hoor je wel heel erg vaak. J.ules vind ik meer voor een jongen en ook niet Nederlands klinken waar je om vraagt (uitspraak djuulz) L.ola vind ik een beetje een naam voor een hond
Julie De rest vind ik niet zo.. Lou hoor ik heel veel, Jules doet me denken aan een jongensnaam en Lola vind ik een beetje tokkie
Alleen Lo.la vind ik niet mooi. Jul.ie prachtig, maar spreek ik (en volgens mij de meesten) uit als Zjuu-lie (op z’n frans), dus dat past dan niet echt bij korte, Nederlands klinkende namen al zeg ik het zelf. J.ules is ook wel bewerkelijk qua uitspraak. Daarnaast ken ik alleen mannen met deze naam (Jules Deelder bijv.). L.ou blijft dan over. Ken ik ook als jongensnaam (Lou Bandy en die man uit Flodder), maar vind ik als 1 van de weinige unisex namen ook nog wel oké voor een meisje. Klinkt ook lekker hollands dus past dan goed bij wat je zoekt. Wij kennen zelfs een Loe…
Ik vind lou ook erg leuk. Zpu hm persoonlijk eerder als tweede naam geven. Of wat ik hier eerder las louise noemen roepnaam lou. Julie vind ik erg leuk. De andere 2 niet zo.
Ik vind alleen Lola echt bij Nederlands klinkende namen passen. Maar Lola vind ik als naam niet zo leuk… Julie vind ik leuk, maar onduidelijk qua uitspraak. Zelfde geldt voor Jules en die is dan ook nog unisex. Lou vind ik geen leuke naam.
Ik vind Julie erg mooi (en alle namen die er op lijken; Julia, Jule, Juliette etc ook). Lou zou ik zelf nooit geven maar vind ik nu toch wel wat hebben; ook wel stoer (en wat liefs hebebn tegelijk). En Jules idd voor een jongen en Lola vind ik ook heel kinderlijk
Van dit lijstje vind ik Julie de leukste, uitgesproken als zjuulie Jules vind ik voor een jongen, Jools zou ik ik er dan van maken of Juul Lou vind ik wel stoer, maar ook eerder voor de jongen, al kan het ook wel voor een meisje Lola niet zo fan van Andere opties Liv Lea Juta
Volledig bevooroordeeld maar L.ou. nog nooit een seconde spijt van de naam gehad. Onze peuter is een temperamentvolle superlieve jongedame met bruine krullen en groen/bruine ogen. Ze kan ravotten als de beste maar heeft ook iets tuttigs in haar manier van bewegen. De naam past daar perfect bij, ze draagt 'm met flair.
Julie en Jules voldoen volgens mij beide niet aan jouw eis. Juul zou dan een tussenweg zijn. Lola vind ik niet echt een naam. Lou vind ik een prima naam