Stel je zou vandaag/morgen bevallen van een kind zonder dat je het weet wat is de naam die als eerste bij je opkomt? (Haha moet ineens denken aan iemand die Mylord heet vast gevallen bij de bevalling of zo onverwachts) Hier zeker geen kinderwens meer maar namen blijven interessant. En moet het passen bij de rest? Hier vind ik Tessa & Benjamin nog altijd toffe namen Tess & Ben past uitstekend bij ons allemaal. Al hebben we al een Ben dichtbij dat is het enige nadeel. Emilie ook leuk!
Jongen: Jens of Mart Meisje: Jente, Silke, Marte, Marit, Marrit, Fenne, Fieke, Lieke (zou nog lastig kiezen worden..)
Zonder inspraak van man: Jongen: Wim Meisje: Anna Met inspraak van man waarschijnlijk: Jongen: Max Meisje: Sofie
Jongen: Elijah Meisje: Elodie Dat zijn echt mijn “guilty pleasure” namen maar passen niet bij ons (gezin)
Jongen: Evan Meisje: Neva En dat het dezelfde letters zijn is niet eens bewust Evan is echt mijn nr 1 naam, al jaren, die had ik zelfs al voor de oudste gewild, maar helaas moet je zo'n naam toch met z'n tweeën leuk vinden. Meisjesnaam kan elke maand weer veranderen
Meisje: Lou (wel zonder inspraak van mijn man want deze naam stond hoog op mijn lijstje en helemaal niet op de zijne) Jongen: Neal