voor de site "vernieuwt" werd had ik een topic geopend over dat fay echt DE naam is voor als wij een meisje krijgen. alleen tja me collega heeft de naam "afgepikt" ze wist iig dat wij de naam fay aan ons kindje wouden schenken ( nog toen k zwanger was van de eerste dat in een mk gelopen is ) en ze vertelde ook hoe zij haar kindje wou noemen..zij was tenslotte al hartstikke ver.. noemt ze haar kindje fay.. beetje lullig. ze had t ook wel kunnen zeggen ipv de hele tijd andere namen te noemen en achteraf onze naam te pakken ;( het word de naam wss toch wel heb er gewoon scheit aan.. maaar we hebben nog veel meer mooie namen.. al staat fay wel hoog omdat ik die al jaaaaren in mn koppie heb zitten. heb even een pol gemaakt :d en ja ik weet dat mocht ik een dochter krijgen ik dr gewoon fay moet noemen enz!! weet ik!! maar hebben daarintegen nog veel meer mooie en ben benieuwd op welke t meest gestemd word!! Liefs!!
Ik had al eerder gereageerd op jou topic. Als ik zou mogen kiezen uit dit lijstje dan kies ik Mila. Als tweede Estella. Want ik vind Stella een stoere naam. En als laatste op dezelfde plek: Fay maar dan Fae of Faye en Mae. De andere namen zijn niet mijn smaak.
hihi ja jullie hebben toen natuurlk ook gereagered haha. ja mila vind ik ook erg mooi.. afkorting van me zusjes naam En drm twijfel k daar over Bedankt voor t reageren weer ! hhihi
Ik zou gewoon Fay doen als dat voor jullie dé naam is! Van jouw lijstje vind ik Fay en Robine het mooist.
Ik heb natuurlijk op Mila gestemd Maar Fay stond bij ons ook bij de eerste op het lijstje. Ikzelf zou mijn kindje niet dezelfde naam geven als het kindje van een van mijn collega's, maar als het voor jullie dé naam is zou ik het toch gewoon doen
als dat voor jullie de naam is moet je die nemen ook al heeft je collega die naam verder vind ik mila mooiste, mss kan je fay als 2de naam nemen bv mila fay
ik dacht er ook aan fay als 2e naam te gebruiken maar zelf vind ik Mae ook een super naam!! en bij de naam sterre zie ik zo'n lief huppelend meisje hihi. die collega zou mij toch nog wel tig keren aanspreken, we hebben geen ruzie ofzo dus waarom zou ze mij niet aanspreken.. het is gewoon lastig!! eigenlijk ben ik gewoon veel te lief en al zeg ik dr wat van houd ik al snel op omdat ik dan denk.. ja we hebben t wel over de naam van HAAR kindje net of dat kindje dr wat aan kan doen, zo denk ik dan meteen!!
TESS vind ik mooi Maar fay is ook een lieve naam. Ik zou alleen nooit een naam kiezen die iemand in je omgeving al heeft. Maar het is wel lastig. Zo hadden wij ook een naam voor een jongen en een verre kennis heeft d'r zoontje die naam gegeven. Alleen schrijf je het wel anders. Maar tegen die tijd zien we nog wel.. Misschien word het een meisje
Hee meid!!!! hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe? het is inderdaad lastig!! grr. maar zoals jij denk denk ik ook.. misschien word het wel een jongen
Ik vind Fay een mooie, lieve naam. Amy (Emy) vind ik ook mooi.. Ik vind het zelf geen probleem om onze kinderen eenzelfde naam te geven als de kinderen van een collega. Ik alleen heb al zo'n 120 collega's, die bij elkaar een paar honderd kinderen hebben... Ik zou alleen niet zo snel voor een naam gaan die in mijn directe familie of vriendenkring voorkomt.
woow 120 ja dan heb je al snel een naam die iemand anders ook heeft..tenminste al sneller. Ja namen uit vriendenkring of familie zal ik ook niet 1 2 3 gebruiken ligt er natuurlk maar net aan als je het vernoemt is het gelijk al anders