Wij hebben 3 jongensnamen die we leuk vinden, maar kunnen niet kiezen tussen ; - Kaya - Luca - Mika Welke naam vinden jullie het mooist en waarom (of waarom niet)
Luca, geen idee waarom. Vind die andere twee niet zo. Vind Lucas (dus met een s) nóg leuker trouwens! Maar er is een apart onderwerp over babynamen. Staat onderaan de onderwerpenlijst ergens. Succes!
Mika, maar ik vind ze allemaal wel wat vrouwelijk klinken vanwege de a op het einde. ik zou eerder voor Mike gaan.
ik vind luca ook mooi... een hele mooie rusitge serene naam maar wel echt voor een jongen... het klinkt gewoon ...ja... bijzonder... xx jose
Luca is een heel mooie naam. Wij nemen waarschijnlijk een variant van die naam als het een jongen wordt.
Bedankt voor alle reacties. Luca spreekt toch wel het meeste aan! Omdat ik zelf in het onderwijs zit, wil ik een naam waar ik geen kind bij zie. Dus Lucas bijvoorbeeld is leuk, maar daar lopen er al 6 van rond op school. Kaya vonden we leuk, omdat we de naam Kay leuk vinden, maar deze naam past niet bij de ( korte) achternaam. Dus languit wordt het dan Kaya, maar roepnaam toch Kay. pffff het is toch best lastig, gelukkig hebben we nog even! Nogmaals bedankt!
Zeker weten Luca, heel mooi. Maar ik vind persoonlijk dat het bij je achternaam moet passen, het is en blijft een italiaanse naam. Zelf vind ik dan bijvoorbeeld Luca de Vries of zo weer minder. Maar dat is mijn mening.
Ik ken alleen maar meisjes die Luca heten. Mika vind ik het leukst van de drie maar ik vind (persoonlijk ) een naam eindigend op een a niet zo leuk.
Ik vind Mika het leukst. Dat vond ik ook een leuke jongensnaam, maar we hebben toch voor Valentijn gekozen.