Heb zelf nu al bijna 5 jaar een acer laptop, en hij doet het nog steeds. Er zit wel 1 lichte streep in de breedte op het beeldscherm, en 1x per week loopt hij tijdens het opstarten vast. Maar goed...volgens mij is 5 jaar best oud voor een laptop. Hij werkt verder nog prima en is ook niet traag ofzo.
Ik heb een Macbook Pro van een half jaar oud, hiervoor ook al 2 Apple laptops gehad, en ik zou niet meer terug naar een Windows computer willen. Deze laatste heb ik van m'n werk gekregen toen ik er net begon. Iedereen daar krijgt een Macbook Pro, koppelt er een aparte monitor/toetsenbord/muis aan, en gaat daarop werken. Wat ik ermee doe? Internetten, films/series op kijken, computerspelletjes op spelen, foto's bewerken (Photoshop en Lightroom), en niet te vergeten: werken
Ik heb een Asus EEE pc, een laptop en dan zo'n ienimini (scherm is uit mijn hoofd zo'n 10 inch). Batterij duur is echt geniaal met zo'n kleine pc, laptop gaat ruim 3 tot 5 uur mee op de accu! Echt super. Daarnaast vanwege formaat makkelijk mee te nemen (handig om de vakantie foto's te laten zien aan vrienden/ familie). Het toetsenbord is aan de kleine kant, maar dit is gewenning, ik kan er nu onwijs snel op typen, sneller dan met een ander toetsen bord, omdat de toetsen dichter bij elkaar zitten. Het kleine formaat kan ook een nadeel zijn, soms ben ik het kleine scherm wel een beetje zat, vandaar dat ik ook nog een desktop erbij wil hebben. Dan zou ik mijn laptop voornamelijk voor een beetje internetten gebruiken en mail checken, maar brieven schrijven en downloaden zou ik dan met de desktop doen. Ik lees e-mail en forum berichten, luister muziek, beetje downloaden, sollicitatiebrieven schrijven enz enz met deze laptop. Ben er echt wel tevreden over, maarja, niet iedereen vind een klein scherm prettig en handig.
Hier vanalles wat: mijn werk-laptop en werk-PC is van Dell, supertevreden over, prive heb ik een Acer laptop en mijn man heeft een HP laptop, ook heel tevreden over! Voorheen een werkpc van HP gehad, ook heel tevreden over, hier nog nooit problemen gehad met pc's enz.
Hier een Compac 615.Hij is een keer kosteloos voor reparatie weggeweest en dat was super geregeld! Voor de rest zijn we er supertevreden over!
Man heeft een MacBook Pro - Ideaal ding! Werkt heerlijk, is nog steeds sneller dan de snelste Windows-laptop. Was in het begin heel even wennen, maar zou nu niet anders meer willen. We hebben ook nog een eMachines laptopje, maar die hebben we eigenlijk alleen nog voor bijv. album-software die er nog niet voor Mac was toen (inmiddels zijn bijna alle goede merken ook voor Mac beschikbaar gelukkig), dus staat dat laptopje een beetje stof te verzamelen
Compaq, erg tevreden over. Hiervoor een Dell gehad, vanaf dag 1 niks dan problemen, nooit meer. Gebruik hem voornamelijk voor surfen, films kijken, spelletjes en af en toe werk van man.
Mijn eerste laptop was een Acer. Die was ik na twee jaar echt zat. Ontzettend traag geworden en met geen mogelijkheid weer in oude staat te krijgen. Nu heb ik ruim een jaar een hp en daar heb ik tot nu toe nog niks op aan te merken.