Baby beddegoed HEMA nu 20% korting

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Babel44, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Alle soorten en maten.... Fijn!

Ihkv Stapelgoed actie.

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Handig! :D

3. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    WHAAA shoppen dus......

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ahum;
    Er staat inderdaad ALLE babybeddengoed.

Maar.............. niet alles is in de aanbieding!!
    Kijk maar op de webshop.

Ik had in 1 winkel pech, daar deden ze er niks aan.
    In andere winkel hier in dorp 2e poging gedaan, was er toch toevallig. Daar snapten ze het zelf niet en pasten vervolgens de prijs van de moltons (duurste ding) handmatig aan.

Overigens;
    Volgende week donderdag hebben ze kortingskoopavond: alles 15% korting!
    Niet alle hema's doen mee, meeste wel (hangt af van soort eigenaar, of het hema zelf is of onderaannemer ofzo).

5. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Maar hoe ben je dat te weten gekomen? Ik krijg altijd de nieuwsbrief, maar heb nog geen email gehad oid met daarin de aankondiging.

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

@ Marijntje, wat raar?? Hier was alles afgeprijsd, nou ja, er stond een lakentje niet met korting op mijn bon zag ik na afrekenen, kreeg ik direct bij de klantenservice alsnog dat bedrag terug.

Misschien geldt het wel niet voor alle filialen, als het niet eens bekend was in jouw dorp. In mijn :D HEMA hingen overal bordjes met "alle" erop.

7. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Kan zijn hoor, een franchise formule heeft vaak ook eigen acties die niet landelijk hoeven te zijn...ze hoeven dus niet per se mee te doen aan alle acties....

Toen ik nog in de parfumerie stond en ik van een bepaald merk af moest, kon ik ook gewoon afprijzen en verkopen terwijl een ander filiaal dat niet mocht..

maar wel balen zeg,

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    had ik ook toen ik half jaar geleden ofzo bij soortgelijke actie mijn babybeddegoed kocht. Gewone hoeslakens gingen wel standaard met korting, de moltons niet. Die zijn toen idd handmatig aangepast, "want er staat toch alle? en dit is toch ook beddegoed!?".

9. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

klopt, dat zeiden ze ook in 2 winkels waar ik was geweest. De mail volgt nog zoals ook de gewone aankondiging via poster op het raam.
    Mijn zusje zei het ook, zij werkt bij hema. Maar dan bij een hema die niet mee doet, maar haar baas vertelde erover.
    Dus klopt echt!

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Ik weet niet of het zo raar was. Kijk maar in de webshop, dan zie je ook dat niet ALLES is afgeprijst.
    De ene winkel in ene dorp hanteerde dat ook zo. Maar bij mij in het eigen dorp pasten ze het dus ook handmatig aan.
    Hangt denk ik van de kennis van de medewerker/ flexibiliteit etc af.
    In de eerste hadden ze de prijzen op de schappen aangepast met speciaal label. In de winkel in mijn dorp niet, daar hing ook zo'n algemeen bordje.
    Zo zie je maar.......

11. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Oh super, dank je wel! Ik wacht dan met sommige dingen af. Ik ben de afgelopen week elke dag in minstens één Hema geweest. Ik ben verslaafd, Hema heeft een sterke aantrekkingskracht op zwangere dames geloof ik! :D
    Maar weet je zusje toevallig ook of er vaste maanden zijn waarin de gordijnen weer met korting zijn/gratis gemaakt? Ik heb een leuk stofje gezien, en zou deze zo graag willen met korting.

Deel Deze Pagina