welke merk luiers!

Discussion in 'Zwangerschap' started by popje, Jan 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik gebruik ook Pampers baby dry. Had op aanraden ook Kruidvat gekocht maar die vind ik niks. Lekken bij mij (althans bij die kleine :D ) echt door. Pampers houden em perfect droog!

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo,
    Ik gebruik luiers van de Lidl. Maar toen Tess nog een baby was hebben we de eerste tijd Kruidvat luiers gebruikt. Ik ga het straks weer zo doen, denk ik.

OFF TOPIC
    Wij gebruiken trouwens de paarse Natusan. Dat ruikt zo lekker. Ik vind het heerlijk voor meisjesbaby's. En het is op basis van natuurlijke producten gemaakt. Het schijnt dat Zwitsal syntetisch is ofzo.
    En van Difrax hebben wij flesjes en spenen gebruikt.
    Zorg ervoor dat je twee verschillende vormen spenen in huis hebt. Je hebt die kersenvorm en die dentalvorm spenen. Ik was blij dat ik ze allebei in huis had, want Tess pakte de ene niet en de andere wel.
    Succes!
    Groetjes,
    Linda

3. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik ben net naar Polen geweest(Mijn man is Pools) en we hebben daar al een paar pakken Pampers New Baby gekocht.We hebben daar 12 euro betaald voor een pak van 98 stuks!

We gaan zien hoe goed dat gaat en dan mag de schoonfamilie als ze ons en de baby komen bezoeken nog een paar pakken meebrengen :D

Als ik hier de prijzen zie ben ik heel blij dat ik ze heb meegenomen uit Polen!
    Ik wil zowiezo beginnen met Pampers en daarna op een ander goedkoper merk overgaan als ze wat ouder is.

4. MomToBe

MomToBe Actief lid

Dec 18, 2006
    310
    0
    0
    Die pampers schelen inderdaad echt bijna niets met die van de kruidvat.... en als je de aanbiedingen af loopt... en meteen een voorraadje inslaat ben je helemaal goedkoop uit...
    Ik had gedacht dat er heel veel verschil qua prijs zou zijn. Maar dat valt mee.

Ik ga wel Zwitsal baby shampoo etc gebruiken.... Ik koop voor mezelf ook de shampoo wat ik goed en lekker vind en ookniet van eigen merk omdat het goedkoper is...

Tja....

5. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hier net zo

6. kristel

kristel Niet meer actief

Ik heb verschillende merken geprobeerd, maar ben het meest tevreden over de etos luiers. Qua prijs is deze ook goed.

7. claudje10

claudje10 Actief lid

Sep 21, 2006
    130
    0
    0
    Als ik doe wat de een zegt, zegt de ander wel weer dat dat het stomste is dat je kan doen.

mo666,

ik kan me voorstellen dat je zoveel vragen hebt, maar ik zou inderdaad niet teveel luisteren naar anderen. iedereen heeft een andere mening, de een vindt dit merk goed, de ander is weer helemaal weg van een bepaalde creme etc.
    advies is natuurlijk altijd goed, maar ik denk dat je er vanzelf je weg in gaat vinden! je kindje gaat ook ook zelf aangeven wat hij of zij prettig vind.

volg je gevoel!

Share This Page