Naar theater voorstelling met kindje van 2 of 2,5

Discussie in 'De lounge' gestart door Miron, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Wij hebben nu het nieuwe theater boekje gekregen voor het nieuwe seizoen. hierin staan ook een aantal kinder voorstelling vanaf 3 jaar. Nu zal ons dochtertje dan 2 of 2,5 zijn.

Zijn er hier ook die op die leeftijd al naar een theater voorstelling geweest en hoe vonden ze het?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

We zijn voor het eerst geweest in februari onze dochter was toen al 3 (zandkasteel ook vanaf 3 jr), maar er waren ook veel kinderen die echt nog geen 3 waren (tussen de 1,5 en de 3 jaar). Hangt een beetje van je kind af of het een uurtje kan blijven zitten en kijken. Met 2 jar kon mijn dochter zich niet zo lang concentreren en haar aandacht erbij houden, met 2,5 had ze het ook al leuk gevonden.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    goede vraag! I wi over een half jaar naar de Jip en Janneke voorsteling, dan is mijn dochter net 2. Ik lees even mee :).

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nou heb ik inderdaad een rustig kindje wat wel effe kan zitten en kijken. Dus ik denk eraan om naar het zandkasteel te gaan en naar kabouter plop

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    Wij zijn eens naar een korte voorstelling van het zandkasteel geweest, maar dat vond de oudste (3,5 jaar toen) helemaal niet zo leuk, die vond die andere kinderen nogal druk en gillerig, waardoor ze alleen maar stiller werd. Denk dat het voor haar wat te overweldigend was, ze houdt sowieso niet zo van drukte. De jongste van 1,5 jaar zat vrolijk mee te klappen en te deinen op de muziek.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk idd dat het erg van het karakter van je kind afhangt. Ik denk dat het hier nog geen succes zou zijn, hoewel het me onwijs leuk lijkt (zoon is 2 jaar en 4 maanden). Een uur op schoot zitten gaat hij niet volhouden ben ik bang.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik wil naar studio 100 in ahoy, zoonlief is dan 2jaar oud. ik twijfel nog of ik erheen ga of niet, gaat natuurlijk vreselijk druk worden en weet niet hoe hij daarop reageerd. ik wil nog wel naar kabouter plop eigenlijk, maar het werd me door velen afgeraden, maar zoals iemand hier al zei, ligt aan je kindje. onze zoon kan prima een uur lekker kijken en genieten, dus denk dat ik t wel ga doen :) liever studio 100 maar das meer voor volgend jaar ofzo

8. tulip

tulip Niet meer actief

wij zijn vorig jaar naar woezel en pip geweest, toen was ze 2 jaar en 1 dag. Het ging fantastisch, dit jaar gaan we naar kabouter plop.

Ik heb jip en janneke ook zien staan en ondanks dat meisje zw geweldig vind heb ik die niet gekozen, want daar stond specifiek 5 jaar bij. Ik denk dat dat te moeilijk is voor ze.

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ja ik heb ook alleen naar de voorstellingen gekeken van 3+ ik kon ook nog kiezen tussen Nijntje en woezel en pip

10. tulip

tulip Niet meer actief

die van woezel en pip is helemaal geweldig, nijntje had ik ook leuk gevonden. Voor 2+ konden wij dit jaar kiezen uit kabouter plop en thomas de trein. Maar ze kijkt nooit naar thomas en elke dag naar kabouter plop, dus dat was makkelijk.

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ja die keuze was hier ook makkelijk. Ze kijkt graag naar de tovertuin en kabouter Plop. Dus die 2 zijn het ook geworden. De rest kent ze niet.

We lieten haar al het programma boekje zien en het was meteen van oooohh plop.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vind zoiets ook erg leuk. ga eens kijken of Nijntje hier komt.

kabouter plop word hier trouwens plokke genoemd haha!

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik ben afgelopen januari met mijn toen 2,5 jarige dochter naar het theater geweest... een voorstelling van het zandkasteel... ze vond het helemaal geweldig! en er waren veel kindjes rond die leeftijd en allemaal bleven ze braaf zitten en vol spanning waren ze aan het kijken...... ik zou het gewoon doen!

Deel Deze Pagina