Mijn dochter kan nu een kleine maand staan. Ze heeft nu ook uitgevonden dat ze in bed kan staan. Ze gaat met de slaapjes overdag vaak staan. Als ze erg moe is gaat ze vaak nog wel meteen slapen. Vanmorgen had ik haar naar bed gedaan al later dan anders. Ben 3 kwartier bezig geweest om haar steeds weer terug te leggen. Toen heb ik ze er maar weer uitgehaald. Ze was wel moe, gapen etc. ;smiddags ook weer staan, maar na een kwartier ging ze dan toch eindelijk slapen. Ze huilt verder niet ofzo, ze vind het gewoon erg leuk. Ook als ik haar weer neerleg vind ze het niet erg, maar zodra ikw eg ben gaat zij weer staan. Wat kan ik hier het beste aan doen?? Is het een fase?
Mijn dochter kan staan, maar weet nog niet hoe ze weer omlaag moet, dus ik leg haar toch keer op keer weer neer. Uiteindelijk gaat ze dan wel slapen
Ja is een fase vraagt heeeeeel veel geduld als mama zijnde hihi. Het enige wat je kunt doen indd is elke keer terug neer leggen. En missch helpt het om het lakentje wat strakker in te stoppen zodat opstaan lastiger wordt? Tenzij je geen lakentjes gebruikt natuurlijk. Je kunt proberen haar te leren weer terug te gaan naar zitten/liggen. Dan kan ze zelf terug gaan als ze dat wil. Sorry verder geen echte bruikbare tips voor je
Ik heb een dekbedovertrek waar de dekens inzitten, die stop ik al zo strak mogelijk in, maar ze draait zich kruipt eronder eruit en dan gaat ze staan. Nu was het zelfs vannacht om 4.15 dat ze ging staan, gelukkig naar 1 x goed leggen niet meer gehoord. Maar ja als het een fase is moeten we maar heel veel geduld hebben... Hoelang duurt het ongeveer? Ze kan al wel van staan weer gaan zitten of op de knietjes knielen. Ik heb wel eens gehoord van een safe t sleep kun je dat daar ook voor gebruiken. ( of zeg ik nou iets heel stoms..)
Hier ook eentje die staat in zijn bedje... Gewoon de 3-5-7-10 volhouden, ook wat je bij huilende kindjes kan doen... Ik heb het gisteravond voor het eerst gedaan, en hij sliep binnen een uur... En gewoon neerleggen, tut erin (als je die hebt) knuffel erbij en dan weer weg... Niets zeggen...
ze is miss aan t uitproberen hoe vaak je terug komt , als ze verder niet huilt zou ik dr laten ze gaat vanzelf wel weer liggen als ze moe is denk ik
Het weer neerleggen hielp bij ons in die fase ook niet. Dus hebben we haar gewoon laten gaan. Ze is elke keer vanzelf weer gaan zitten en vervolgens liggen en slapen. Soms duurde het een uur voor ze ging slapen. Al die tijd niet huilen overigens, gewoon lekker spelen en brabbelen.
Ow wat herkenbaar, die fase zit onze kleine man nog steeds in... Als hij echt heel moe is, blijft hij wel liggen.... Maar anders staat hij direct en huilt! Dus leg hem wel weer neer, speen erin, knuffel onder zijn arm, deken over hem heen en weer weg! De aanhouder wint, maar leuk is het niet hahaha
Als ze zelf weer kan gaan liggen zou ik haar laten doen. Mijn zoontje is bijna twee en doet het ook, en voordat ik beneden ben slaapt hij al dus hij gaat zelf liggen.
Waarom zou je haar vast willen leggen Waarom zou je haar willen belemmeren in haar bewegen, in haar ontwikkeling? Eerlijk gezegd begrijp ik niet helemaal waarom mensen hun kind meteen vast willen leggen als het gaat zitten/liggen in het ledikant. Is dat voor het kind zelf of juist makkelijker voor de ouders zodat ze hun kind niet -tig keer hoeven terugleggen? Gewoon een vraag hoor en niet specifiek voor jou bedoelt, maar ik lees steeds vaker hier dat mensen als hun kind meer gaat bewegen, het op de een of andere manier vast willen leggen. Gewoon terug blijven leggen en geen oogcontact maken. Is een fase en gaat vanzelf weer over!
Gewoon latens taan. Als ze moe is gaat ze vanzelf wel liggen. Mijn zoontje staat nog steeds in bed als ik weg loop uit de kamer. Vaak gaat hij vanzelf liggen na een paar minuten.
Herkenbaar. Al staat ons meisje nog niet, maar ze zit steeds op haar knieen bij de randen omhoog. Gelukkig gaat ze later wel zelf weer liggen en slapen. Denk dat het idd een fase is, net als toen ze zelf ging rollen. Dat deed mijn dochter toen ook aldoor in bed.