Welke merken heb jij als favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kalli

kalli Niet meer actief

Ik ben heel erg van de Spaande merken, dat was ik al voordat ik hier ging wonen, omdat ik een ukkie ben. Ik heb heel veel van Purificacion Garcia en Adolfo Domingez. Ik koop net wanneer het me uitkomt, maar ik vind het heerlijk om lekker veel te kopen in de uitverkoop, wat me vaak ook goed lukt :D

Qua sportkleding NIKE! Buiten dat de pasvorm heel goed is, de duurzaamheid is fantastisch! Voor het fietsen heb ik veel van Assos.

Outdoor (Wandel, ski, camping, etc.) North Face en Haglöfs

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik denk dat 80% van mijn kledingkast gevuld is met Esprit :).
    Heerlijk die webshop :D.
    Vandaag ben ik van top tot teen (behalve ondergoed en sokken) Esprit, zelfs mijn laarzen.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik had tot vorig jaar nog nooit van YAYA gehoord, tot mijn zus er voor ging werken (administratieve functie)

ik ben zelf niet zo van de merken, aleen mijn voeten moeten in goed schoeisel lopen :D Daarom heb ik wel een aantal paren Puma's liggen

4. kalli

kalli Niet meer actief

Ik vind het altijd heel moeilijk te zeggen of een merk kwalitatief goed is of niet. Mijn ervaring met Esprit en Mexx is, dat het allemaal zo enorm krimpt en de pasvorm vaak ook zo weg is, daarentegen heb ik een shirtje van Esprit dat niet te slijten lijkt! Zo vind ik dat ook met spijkerbroeken, de ene blijft heel lang mooi, de andere van hetzelfde merk is zo weg... Het is vaak toch wel een gokje. En let goed op het materiaal, want een vestje van een heel duur merk, kan ook gewoon van viscose gemaakt zijn en dan blijven vaak niet zo lang mooi. En dan natuurlijk nog het wassen, ik had laatst twee nieuwe wollen vestjes gekocht, had er alleen even niet bij stilgestaan dat ze van wol waren, wel op handwasprogramma maar 30 graden... WEG!!!

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Fred de la Brettoniere, en dan vooral die prachtige tassen!

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik ben groot fan van Skunk Funk Skunkfunk | Fall Winter 2011 ? Fight The Grey!, Desigual (niet de schreeuwerige kledinglijn, maar ze hebben vaak ook een wat meer ingetogen lijn met bijzonder dingetjes), Day Berger & Mikkelsen, dingen van www.orangebag.nl (vooral de "inspiraties"), IKKS, American Vintage, St. Martin en Gsus. Sissy Boy vind ik voor t-shirtjes en vestjes vaak ook erg leuk, maar in hun broeken zie ik er uit als een vierkant paard.
    Chie Mihara, Sacha of Guess voor schoenen.
    Intimissimi of Aubade voor lingerie.

7. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Anna van Toor, Sutherland, Jane Norman (V&D) Mango, Vero Moda, Villa, Zara

8. Within

Within Niet meer actief

Jane Norman ^^

Veel kleding koop ik overal en nergens, kan de Wibra zijn maar ook plaatselijke 1 mans kledingwinkels.

Kwa schoenen zweer ik bij Dr Martens, loop bijna nergens anders op.

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Je kon me vroeger uittekenen in Diesel en Replay.

Sinds mijn zwangerschap heb ik eigenlijk geen merkkleding meer gekocht. Tot vorige week dan, toen heb ik me even uitgeleefd op de Hollister website (Ik ben bijna jarig). Dat werd vandaag afgeleverd, en beviel zo goed dat we er meteen nogmaals een paar honderd Euro doorheen hebben gejaagd. Dat wordt hopelijk volgende week bezorgd!

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    jeans altijd Esprit....zitten het lekkerste.
    kleding: H&M, Vero Moda, Vila, ONLY, Sting

koop dus geen belachelijk dure merken dus wacht niet tot de sale

11. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    schoenen nike, dan t ,liefste nike air max. loopt heerlijk!!
    kleding meestal c&a en markt. niet echt merken.

maar voor mn schoentjes spaar ik toch altijd weer mn nikes draag ik ook wel lang. diverse kleuren en modellen. voor winter zomer en tussen door.
    nu wil ik nog heeeel graag mn eigen nikes maken op customize van nike. maar dat moet even een behoorlijk tijdje wachten. budget niet zo hoog en andere dingen nodig.

12. Lentes

Lentes Niet meer actief

Waar en wanneer kan ik tassen van Fred de la Brettoniere in de uitverkoop vinden? Op MP vragen ze ook gerust €150 voor een gebruikte tas!
    Maar ik zie me er al wel mee lopen hoor, zeker een paar leuke modellen gezien :)
    Of misschien heeft iemand nog een ongebruikte liggen? PB me dan maar even haha

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Uggs, DKNY, en H&M :D

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nu is het sale. heb pas een paar laarzen gekocht. maar idd ook op mp blijft het duur. je moet echt geluk hebben:(

15. 7 for all mankind

weiger normaal gesproken een paar honderd euro te betalen voor een spijkerbroek dus voor 80 euro best :D

verder bijna alles van sps superstar en H&M maar zijn niet echt merken he :p

Deel Deze Pagina