O ja, Billy & Lilly blijft inderdaad ook mooi! Someone tot nog toe ook, alleen de tricot van de jurkjes gaat soms wat pillen. Ik ben ook een 'wasidioot' als ik de mensen om mij heen moet geloven, maar echt dat niet alles mooi blijft.
Ik heb slechte ervaringen met: Quapi (gaatjes, verwassen, leggings snel stuk (het elastiek ervan)) & Lovestation22 (heb gelukkig wel mijn geld teruggekregen in de winkel). Verder moet ik nog even nadenken voor je. Ik heb goede ervaringen met Quapi (ander seizoen, andere jurk), Wild, Molo, Name it, Little Miss Juliette, Billy & Lilly, Geisha, Cakewalk, NoNo, LCKR, Lofff, Someone, Stones and Bones Ik was alles volgens instructie en het gaat bij mij niet in de droger.
ik was ook alle kleertjes op 30 graden en nooit in de droger. B nosy is ook pillig hier op de billen. Ninni vi vind ik echt het mooist blijven, nog nooit pillige kleding hiervan gehad. Lees wel veel foutjes in de kleding de laatste tijd. Chaos en order vind ik ook mooi blijven inderdaad. I love LMJ, blijft tot zover ook heel mooi hier, pas afgelopen zomer ontdekt.
Retour, Hugo Boss, Hilfiger en Ralp Lauren blijven hier lang mooi. Maar koop het steeds minder omdat mijn zoon steeds vaker buiten speelt en alles elke keer vies is. Dat vind ik dan zonde, dus ik koop alleen nog maar in de sale.
Slechte ervaring met: Quapi, moodstreet, tumbl'n dry Hele goede ervaring met: Vinrose, le big, flo, retour, ralph lauren en kidz art(maar niet alles)