Ik ben vandaag begonnen met afvallen. Ik wil er graag 10 kilo van af hebben. Vooral omdat ik PCO-Syndroom heb en ik daardoor sneller een normale cyclus krijg. Wie heeft zin om mee te doen, regelmatig te posten en elkaar zo een beetje te motiveren? Groetjes Milla
Euhm hier is toch het Afvaltopic voor? De lijners ofzo? Ja weet ik veel, er is iig een topic voor! Maar heel veel succes met afvallen, hier ben ik ook best al wat kwijt
De lijners, dat topic heb ik in geen weken meer gezien (of ligt dat dan aan mij?) Volgens mij is het daar niet meer zo druk dus misschien tijd om met een clubje opnieuw te beginnen!?
Nou ik wil wel! Ik ben al wel bezig. Na de bevalling woog ik 101 kilo. Vanochtend was dit 91.95 kilo. Mijn doel is nu eerst onder de 90 komen, en dan de 80 te bereiken. Als ik dan nog motivatie heb, wil ik op 75 kilo uitkomen. Geen idee of dat afvaltopic ergens is, anders moeten we die eventjes zoeken.
Hier is het oude topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=615 Ik zal hem meteen even uppen want er is sinds 1 april niet meer in gereageerd... Ik wil ook graag weer meedoen
Dan doe ik deze dicht en kunnen we in de andere verder. Tot daar! Hahahah, weer tegelijk met een ander modje!