Ik ben op zoek naar leuke aankleding voor de babykamer van onze aankomende zoon. Dan bedoel ik een leuke kasthanger/muziekdoos/iets voor op de plankjes/iets voor aan de muur zoals muursticker en dan het liefst in dezelfde stijl. Bij onze zoon B heb ik sterren als aankleding, maar nu zoek ik iets anders. Hebben jullie leuke ideeen of evt websites waar ik kan kijken? De babykamer is wit met aqua blauw.
Ik vond zelf de echte baby decoraties vrij duur. Ik heb zelf wat gemaakt. Wij weten niet dat we een zoon zouden krijgen maar je kan het natuurlijk zelf aanpassen! Ik heb bij de action verschillende maten schildersdoeken gekocht. Met gewone hoog glans verf (gamma) heb ik ze paars en lime groen gemaakt. 3grote en 3kleintjes tegen elkaar en heb daar een schaap op gemaakt. Had nog 3kleintjes over en heb daar vingerpopjes op genaait. Maar je kan natuurlijk ook plastic of houten dieren/ auto's er op plakken. Als je een witte muur hebt kun je een groot schilders doek in de aquablauwe kleur verven en er een knuffel ofzo op plakken/naaien. Ik vond het zelf super leuk om dingetjes te maken, bespaarde geld en vind het gewoon heel leuk!
Hier kan je leuke schilderijtjes bekleedt met stof in het thema van je babykamer laten maken Welkom op de webshop Decoratie Baby&Kinderkamer | decoratiebabykinderkamer