Foto's van baby/ouder-kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LovelyBrunette, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Aangezien ik dol ben op foto-topics, dacht ik, ik start ook even een topic op.

Wij wonen in een klein flatje, ons meisje zal geen eigen kamertje hebben. Op dit moment zijn we onze slaapkamer aan het verbouwen tot baby-ouderkamer.

Ik ben benieuwd wie dit ook heeft (of heeft gehad?). Hebben jullie foto's voor inspiratie? Natuurlijk show ik onze kamer ook zodra deze af is! Graag zelfs, want ik ben benieuwd naar jullie mening! :D

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dit was de eerste 1,5 jaar onze slaapkamer:

Officieel was de bedoeling dat dochter in het bedje lag, en de kat op het voeteind. Maar meestal rolde ze lekker door ons bed heen en kroop ik er 's avonds bij. Ze slaapt sinds ze 1,5 is op haar eigen kamer ivm buikbaby op komst. Die komt ook weer bij ons op de kamer, eerst in wieg, dan in cosleeper.

3. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Wat leuk zijn die cosleepers he, lekker bij je in de buurt :) Leuk hoor!

4. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Deze houd ik even in de gaten! Ik verwacht ook mijn eerste kindje en heb in mijn huurhuisje maar 1 slaapkamer van 12m2.. Dus ben benieuwd hoe ik dat ga oplossen haha

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nog geen foto, zijn druk bezig met onze slaapkamer. Volgende week even een co-sleeper regelen en als gordijnen hangen wil ik wel een keer een foto plaatsen.
    Maar hier straks ook een beetje het idee van Suusjeuh.

6. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ben benieuwd naar foto's hoor !!

Wij gaan vloertje leggen en gordijnen hangen dit weekeind.
    Tussendoor de blauwe meubels verven, die moeten wit worden :$
    En als het dan een beetje leuk uitziet, komt de mijne dus ook :)

7. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter sliep eerst ook bij ons op de kamer omdat we toen ook maar 1 slaapkamer hebben en nu komt het tweede kindje ook eerst bij ons op de kamer ik weet alleen niet hoe je een foto kan toevoege als iemand me het kan uitlegge kan ik foto late zien

8. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    kamer helemaal met tubie tub.jpg

dit was onze slaapkamer en de kinderkamer van me dochter het kamertje is maar heel klein maar alles paste net alleen hadde we toen de kledingkast die bij de kamer hoort er nog niet staan omdat we een inbouw kast hadde

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoewel onze dochter een eigen kamer heeft, slaapt ze nog bij ons. Haar wieg staat naast ons bed en in de kraamweek verschoonde ik haar op het dressoir die bij ons in de slaapkamer staat. Als er ooit een 2e komt en we zijn dan nog niet verhuisd, (wat wel de bedoeling is, maar je weet het niet in deze tijd) doen we het de 1e tijd weer zo tot ze samen op een kamer kunnen want we hebben maar 2 slaapkamers in dit huis.

Deel Deze Pagina