ben vandaag nog eens voor mezelf gaan shoppen want mijn zomerkleding van vorig jaar past grotendeels niet meer. elke keer schrik ik er van hoeveel alles kost. als ik dan al die andere vrouwen zie die zo modieus gekleed gaan , mooie laarzen, mooi jasje... dan kan ik me zo jaloers voelen hé ik was maar liefst 170 euro kwijt. en daar heb ik nog niet eens zo veel voor. een donkeroranje vestje-39 euro gestreepte vest (wel CKS) -55 twee shirts aan 19 euro een gekleede top 40 euro en nu heb ik dus nog géén nieuwe broeken. en ik heb ook schoenen nodig... en heb pas voor de kinderen ook een hoop geshopt, wel veel tweedehands en outlet + nieuwe schoenen, alles bij elkaar toch ook een behoorlijk bedrag. wat geven jullie uit aan jezelf per maand? bemoeien jullie mannen je ermee? die van mij gaat weer zeuren ...
Wat ik aan mezelf uitgeef per maand aan kleding? Uhm....ik reken eigenlijk meer per jaar, zo weinig is het dus. Als ik kleding koop dan is het ook nooit een heleboel tegelijk, maar gewoon af en toe eens een kledingstuk. Kleding voor de kinderen koop ik trouwens van de KBS.
mijn man intreseert het geen ruk, zolang we het kunnen betalen. En ik vind ook het meeste gewoon belachelijk duur. kijk hier eens; www.bonprix.nl wat voor mij momenteel favo is vanwege mijn geweldig {DUS NOT} figuur maar ook omdat het goedkoop is; een legging en zond rokje wat lijkt op een buikband en daar een top op. Bij de wibra had ik een leuke top. of nog een leuk langer tuniekje bij de wieblala Colbertje erbij en mooi klaar! {colbertje bij the store bijvoorbeeld}
heb van alles gekocht , bij prijzencircus bij de v&d , maar ben helaas mijzelf vergeten , maar voor de kids een heleboel , en ik persoonlijk vind het helemaal niet duur ..Meestal nog goedkoper als de h&m!
ik heb geen budget. Koop wat ik leuk vind. Hoeft voor mij ook geen merk te zijn omdat ik Nogal vaak wat nieuws koop. Ik koop overal wat; h&m, markt etc. Mn vriend zegt wel of hij 't vind of niet en of het staat. Voor de rest bemoeid hij zich er niet mee. Laatst een nieuwe set gekocht incl. Schoenen 60 euro. Blazer markt, pumps, hemd & chino bij de h&m. Maar zoals ik al zei 't is maar waar je tevreden mee bent.
Ik koop eigenlijk alleen kleding voor mezelf als ik vind dat het leuk geprijsd is. Zo laatst eens bij de C&A wat best knappe spijkerbroeken gekocht a 9,- per stuk bijv. Artikelen die 20,- of meer kosten zitten er echt zelden bij (misschien eens een paar schoenen of een jas, maar die gaan jaren mee ). Mijn man vindt overigens dat ik best wat meer mag kopen haha, maar vind het niet zo nodig: kast hangt vol met spullen haha en het ene past beter als het andere (of het ene jaar beter als het andere ).
Ik heb voor mijn dochters ook veel geshopt in de prijzencircus Ook voor mijn man trouwens. Ik loop ook wel in tweedehands kleren, spijkerbroeken enzo. Ik ga meestal heel simpel gekleed. Spijkerrokje, spijkerbroek met shirtje en vestje. Dat kan je vrij goedkoop samenstellen Jurkjes koop ik ook wel op de rommelmarkt. Voor mijn dochters scoor ik ook wel eens wat op de rommelmarkt.
Ik koop ook te weinig voor mezelf !!!!! Maar probeer wel als ik iets ga kopen , om iets in de uitverkoop te halen !!
vooral voor de meiden is het reuze leuk bij de v&d en ook eens wat anders , de hele school loopt al in de h&m kleren , hihhi
Ja erg he........ik heb vooral voor de jongste en middelste goed geshopt. Leuke serie he dat rode witte en blauwe. Heb je ook de korte vestjes gekocht? en de leuke leggings?
jep voor de 2 meiden van ons , ieder 3 leggings , 2 bolero's en shirtjes !! Voor mijn zoontje maar 1 shirt , daar shop ik wel weer vaker bij H&M, maar zah nu ook leuke dingen voor hem bij V&D maar had voor hem helaas al een boel ingeslagen hier een gedeelte van mijn bestelling , :
hey ik snap dan toch niet hoe het komt dat andere vrouwen er-in mijn ogen-allemaal zo mooi gekleed uit zien. Ik voel me alleen goed in mijn vel als ik iets aan heb waar ik me mooi in voel, helaas hangt er zo nog weinig in de kast (bijgevolg voel ik me niet aantrekkelijk) V&d ed hebben we hier in belgie niet. de H&m is een idee om te gaan zien voor de rest, het probleem daar is alleen dat ik die kleding niet altijd goed vind zitten en ik heb toch al een paar keer voorgehad dat de kwaliteit niet goed was, maar dat heb ik helaas met duurdere kleding ook al meegemaakt. zo te lezen heb ik dus echt weer te veel uitgegeven, eigenlijk kan ik beter uit bepaalde winkels weg blijven want ik laat me daar altijd meeslepen.
Ik las laatst op een ander forum dat een kwart van de vrouwen daar meer dan 500 euro schuld had bij een postorder bedrijf. Dus zo doen zij dat. Ik loop er niet bepaald modieus bij. Mijn man stuurt me af en toe naar de winkel of sommeert mij wat te bestellen. Hij wil dat ik er graag mooi bij loop op zijn tijd. En ik zorg ervoor dat hij er verzorgd bij loopt. Ik denk dat we eens per kwartaal kleding kopen. Zo rond de 100 euro per persoon.
Maar als het je nu goed staat en lekker zit dan is dat toch heel mooi? Misschien wat duurder nu, maar je zegt zelf dat je het lastig vindt iets leuks/moois etc. te vinden dus wees liever gewoon blij met je nieuwe aankopen!
Pff... ik heb wel een beetje hetzelfde als jou, ik voel mij ook aantrekkelijker met leuke kleren maar alles gaat naar de kleren. Elk seizoen weer teveel kleren en schoenen, slippers, sportschoentjes, zwemkleding en ga zo maar door. Tis mijn hobby om kleertjes voor de kids te kopen en dat gaat dan toch voor. Ben er ook wel goed in vind ik zelf, maar daarintegen heb ik zelf niet echt een style en weet niet goed te slagen voor mijn eigen... en vind het dan ook altijd te duur. Zelfs een simpels shirtje vind ik al te duur voor dames.
Ik vind kleding best belangerijk en heb ook heel veel kleren. Meeste koop ik wel in de sale, bijvoorbeeld op zalando.. Meestal is het dan nog prijzig maar dan heb je wel kwaliteit. Nu me dochter ouder is koop ik ook goede kleren voor haar.. Tsja als je iets goeds wilt kost het altijd wat extra.. Je kan ook goedkope kleren kopen waarvan de kwaliteit niet goed is maar dan moet je toch weer sneller naar de winkel om kleren te kopen..
ja ik weet het... ik durf het echter amper tegen mijn man zeggen want die gaat weer verschrikkelijk zeuren. we hebben nochtans het geld wel hoor. weet je, ik heb stress als ik niet voldoende in de kast heb hangen, zeker omdat de was en strijk nogal eens een tijdje blijven liggen hier. ik ben trouwens gestart met shoppen voor de kinderen is ook een grote hobby van me om tweedehandsbeurzen af te schuimen , maar ook daar is mijn man erg over aan het zeuren. ben vandaag voor mezelf dus begonnen maar voel me al schuldg
Wat vervelend voor je dat je man er moeilijk over doet.. Je kan ook op marktplaats kijken voor kleding en dan 'nieuw' aanvinken.. Dat kost ook minder dan in de winkel..
Je kan ook basic shirtjes leuk maken met mooie sieraden of gewoon een blazer of giletje erover heen. Blazers en giletjes zijn ook vaak in de aanbieding bij de h&m. Daar dan gewoon een spijkerbroek onder en balerina's of laarzen.