iemand ervaring met Topmark 2 combi duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babygirl2015, 16 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Momenteel ben ik zwanger van de 2e en ik ben uitgerekend wanneer mijn oudste ruim 16 maanden is. Hiervoor ben ik me aan het oriënteren op duo kinderwagens. Zelf heb ik niet zo heel veel met een babynestje onder de andere zitting. Het liefst had ik een bugaboo donkey gehad maar ik vind het toch te prijzig.

Nu zag ik de topmark 2 combi duowagen en deze vind ik wel wat hebben. Veel verschillende opties qua zittingen plaatsen en oogt niet zo groot, heb maar een kleine auto met een kleine bak dus is wel iets om op te letten.

Heeft iemand ervaring met deze duowagen? Topmark 2 Combi Duowagen | Tandem | Kinderwagens | Online Kopen | BabyPlanet

Alvast bedankt!

2. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hoi,

Wij hadden hem. Het is een prima kinderwagen, de rugleuningen zijn te verstellen etc.

Wat alleen erg vervelend is is dat die zo lang is. Even winkelen is best een uitdaging in kleine winkels.

Ook het in en uit klappen was even oefenen.

Maar voor die prijs een prima ding!

3. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah fijn, iemand die hem heeft gehad! Hij lijkt op de foto best compact maar goed om te weten dat het dus ook best een groot ding is. We moeten een eindje rijden om hem te kunnen proeftijd dus dacht vraag vast ervaringen op of het de moeite is.

4. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik heb hem, juist om reden dat je hem zo makkelijk kunt ombouwen.
    Ene keer twee wiegen, dan twee stoeltjes en dan van beide eentje. Ideaal.

Minder ideaal is het inklappen.
    Man o man wat een ruzie had ik er eens mee in het bos.
    Uiteindelijk heeft een voorbijganger de wagen bij me thuis afgeleverd nadat we het inklappen niet voor elkaar kregen.

Verder veel plezier van, geen last mee in winkels.
    Ik kom er zelfs de kruidvat mee binnen 😝.

Qua grootte: hij past net niet achter in de kofferbak van mijn 7-zitten als ik alle stoelen heb staan. Als ik een van deze stoelen inklap neem ik hem zo mee... En met alle stoelen is het echt maar een klein bakkie.

5. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh super nog een ervaringsdeskundige haha. Als je er de kruidvat mee in komt is echt een pluspunt want ik vermijd die winkel nog liever met mijn enkele wagen. Verder is t wel onpraktisch als het zo lastig in te klappen is, vooral omdat ik vaak met de auto even weg zal moeten, op loopafstand is er weinig. Is dat misschien een kwestie van ff doorhebben of zit het gewoon vervelend in elkaar?

6. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens maar een heel klein achterbakje, ik houd er rekening mee dat een nieuwe auto de enige optie zal zijn met zo een duo wagen echter hoop ik er toch 1 te vinden die gewoon past.. haha

7. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Is een kwestie van weten hoe het moet en regelmatig doen :D
    Ik doe het maar af en toe en sta dan elke keer te stoeien. Uiteindelijk lukt het en denk ik o ja zo moet het.

8. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik heb om die reden een duo buggy, maar dat is geen optie met een pasgeboren baby. die past net achter de achterste stoelen. En anders gebruik ik een van de achterste stoelen net dan lukt het wel.

Op zich is hij niet heel lang als je de zittingen, want dat maakt hem lang eraf haalt en het handvat inschuift.

Deel Deze Pagina