Hallo iedereen, Heb weer super leuke ideeën hier opgedaan. Hadden voor nu Senna en Elin als meisjesnamen hoog staan maar daar komt Quinty bij. Voor jongensnamen dachten we eerst aan Sem maar ook daar is weer wat nieuws bij gekomen. Justin en Quinten. Wat vinden jullie de leukste combi: Meisjesnamen: Senna Elin Quinty Jongensnamen: Sem Justin Quinten Moeilijk hoor! Liefs Inkie
Wat bedoel je precies met leuke combi? Meisjes- met jongensnaam of 1e, 2e, 3e naam? Ik vind voor een meisje Elin het leukst (Senna volgt wel snel) En voor een jongen Sem (maar dat hoor je te vaak) dus dan wordt het Justin (op z'n nederlands. Maar als combi vind ik Senna en Justin het leukst. Succes, gelukkig heb je nog even de tijd, wel leuk he om er al mee bezig te zijn? Groetjes Karin
Hoi Karin, 1 keuze uit de 3 meidennamen en 1 keuze uit de 3 jongensnamen Justin vind ik ook het mooist op z'n nederlands. Vanochtend zei ik nog: komen we noooooiit uit en nu hebben we toch weer wat leuke namen. Ja haha, ik ben nog maar erg pril in verwachting maar toch heel leuk om al mee bezig te zijn... Maandag 1 echo..SPANNEND!
Oke, ik snap em! Dan dus Elin en Justin, maar als combi Senna en Justin (komt door de -in). Veel plezier met de echo, wat krijg je die vroeg trouwens!
Ik blijf onder behandeling bij de gynaecoloog in het ziekenhuis omdat ik een darmziekte heb, waardoor ik veel medicijnen binnenkrijg. Mijn huisarts heeft contact gehad met het ziekenhuis en de situatie voorgelegd en hun vonden het ook het beste dat ik de gehele zwangerschap bij hun onder controle blijf. Ik belde daarna (toen de huisarts liet weten dat ik daar naar toe moet bellen) en ik kon 29 sept komen! Spannend maar ook eng Hoop maar dat alles goed is... x
Elin! (Quinty vind ik dus weer helemaal niks, wat een verschik is er toch in smaken he! Gelukkig maar trouwens! ) Voor een jongen vind ik Justin het mooist. Fijne zwangerschap toegewenst!