Hey, Ik heb 2 kids en ga vanaf september schoonmaakhulp in huis nemen omdat ik vanaf dan voltijd naar school ga. De reiskosten zijn 15 euro. Ik betaal totaal 30 euro voor 1,5 uur schoonmaaktaken zoals toilet, badkamer, slaapkamer enz. En bij die 30 euro zitten dus ook de reiskosten. Ik ben erg benieuwd wat jullie betalen incl of exl reiskosten. Groetjes
ik vind het heel netjes! en ook netjes van je dat je de reiskosten betaald!,moet de hulp dan van zo ver komen? groetjes
Ja ik woon in almere diegene komt uit Amsterdam. Vind je dit een redelijke prijs ook tegenover mij? Heb jij een schoonmaakhulp?
nee ik heb elf geen hulp, werk wel 4 volle dagen( 36 uur) en dus de vrije dag woensdag moet ik alles poetsen,boodschappen enz. en ja dat is dan altijd best druk ,en ik ben alleen met 3 kinderen. ik heb wel ook een tijdje gepoetst en toen kreeg ik 12 euro per uur,dus ik vind jou bedrag super goed! jeetje ook veel 5 dagen naar school he,gaan de kindejes dan naar het kdv? ik zou ook graag opleiding doen,maar ik weet niet hoe ik het allemaal zou moeten regelen knap van je hoor!,want dan moet je s,avonds ook nog koken,boodschapjes doen enz!
15 euro voor 1,5 uur.. Wij betaalden 12,50 per uur.... Maar jij zit nog met die 15 euro reiskosten... Dus 30 euro per 1,5 uur is dan meer dan zat voor jou lijkt me...
Ik betaal 12,50 per uur plus 5 euro reiskosten. Ik vind 30 euro reiskosten wel erg veel per keer. Ik krijg van mijn werkgever ook maar een paar cent per km voor woon-werkverkeer (volgens mij is 9 cent standaard). Ik ben dus al vrij coulant met mijn 5,- aangezien ze hier 12 km vandaan woont. We wonen in een uithoek en er is niemand dichterbij.
Onze hulp vraagt 12 euro per uur en verder niks voor reiskosten, ze komt met de fiets en woont in hetzelfde dorp.
Even snel een vraagje tussendoor; hoe zijn jullie allemaal aan jullie schoonmaakhulp gekomen? Ben ook opzoek..
Hier n tientje per uur. Geen reiskosten, ze komt op de fiets. Via via heb ik dr gevonden. Dat heb ik ook t liefst, weet ik "zeker" dat ze te vertrouwen is....
Marktplaats? Ik weet dat vriendinnen van mij vroeger via Jouw bijbaan in de zorg: voor studenten, scholieren en alle andere geinteresseerden schoonmaakte dus waarschijnlijk kan je daar ook aangeven dat je op zoek bent naar een schoonmaakster? Hoe is je vakantie trouwens? Wou je niet terug whatsappen, weet niet of je ervoor betaalt..
voor drie uur schoonmaken betaal ik 35 euro per keer. ben viavia aan haar gekomen. had oproepje op mn facebook gezet
Toen ik nog schoonmaakte vroeg ik 12,50 per uur. Geen reiskosten. 1 adresje was een kwartier rijden met de auto maar dat was voor 4 uur dus dat maakte het de moeite waard. 12,50 is volgens mij de meest gevraagde prijs.
Ik betaal 15 euro per uur. Geen reiskosten, ze woont hier drie deuren verderop Zo ben ik dus ook bij haar terecht gekomen. Het kwam een keer ter sprake toen we op straat een praatje maakten.