HTC Desire Z. Ben helemaal verliefd op dat ding,wat een heerlijke telefoon. Had de HD nog in de handen...althans, op mn hand liggen want dat ding is zo joekelsgroot dat als ik ermee zou willen bellen ik em met platte hand tegen mn oor aan zou moeten drukken omdat ik em niet goed kan vasthouden (Voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de HD2 met windowsbesturing waar Bri het over heeft!)
Ik heb een nokia N97 mini, en wat een waardeloos ding. Ik zou hem nooit meer nemen, ik ben gewoon te verwend geweest met de samsungs die ik gehad heb. Maar als ik weer mag switchen ga ik 100% weer voor samsung. Snellere touchscreens, betere bediening, en de batterij gaat 5x langer mee.
Ik heb sinds 2 weken de Samsung Galaxy S en vind hem helemaal top Mooi groot beeld, heel aardige foto's en fijn touchscreen!
Hier ook iemand met een nokia n97. Voor mij niet weer. Wat een pokke toestel, zit er nog 1 1-2 jaar aan vast
Ik heb hopelijk ook binnenkort een nieuwe, Ik heb nu nog een samsung (geen smartphone) en aas nu op een Iphone.. Anders ga ik weer voor een samsung, maar dan wel smartphone.
Hier een Samsung Star Mini, da's meer dan genoeg voor mij. Wilo gewoon een beetje een leuk toestel wat makkelijk in gebruik is, voor sms en bellen. Netwerken enzo doe ik wel op de pc.
Ik had er ook 1, nog nooit zo;n kuttelefoon gehad. Moest er ook nog 6 maanden mee maar heb een losse blackberry gekocht.
hier ook een samung galaxy maar dan het model met qwerty uitschuifbaar toetsenbord. Heb hem nu een week of 2 en tot nu toe bevalt ie wel. moet er alleen wel aan wennen hoor zo veel zit erop! Maar verder fijn toestel.