ik heb de blackberry torch. ik wilde blackberry voor de BB messenger en het internetten vond ik makkelijk op de bold 9780 van m'n man.. maar ik wilde dan wel touchscreen dus toen is het de torch geworden. ben er gemengd tevreden mee, voor het internetten is het echt fijn maar het bellen en smsen is heel anders dan mijn voorgaande telefoons (altijd samsung gehad) en de vergrendeling bij blackberry is zwaar kut. voor je 't weet gaat ie automatisch iemand bellen ofzo misschien koop ik nog wel een andere erbij voor het bellen
Ik heb de blackberry torch en ben er compleet verliefd op! Binnen een uurtje had ik de telefoon al door. Het internetten is super relaxed door het grote scherm. Verder vind ik hem makkelijk voor pingen etc.
Ik heb de nokia 7370 ladyphone... helemaal happy mee, al 4 jaar ofzo hihi. Van vriendlief een Iphone gekregen (via zijn werk dus geen nieuwe) maar vond het niks. Kreeg helemaal de zenuwen dat dat ding niet goed reageerde met touchscreen bij mij en bij mijn vriend wel. Dus ik was een uur bezig met een smsje en tegen de tijd dat hij af was, had ik de neiging die telefoon weg te smijten hihi Dus snel weer terug naar mijn nokiaatje