Samsung Note 3, nooit geen andere meer. Alle functies die je maar kan bedenken, groot scherm, goede camera en erg snel.
Ik heb de samsung s3 neo gekocht. Na cashback kost hij 180 euro. Ben er erg blij mee. Ts kijk eens op tweakers.net daar staan goede revieuws en gebruikerservaringen op.
Even een dingetje recht zetten, simlockvrij houd in dat je er alle merken simkaarten in kan doen. Een toestel zonder abonnement heet gewoon een los toestel dit om verwarring te voorkomen. Ik werk in de telecom en mijn tips: Huawei maar dan wel de iets duurdere zoals de p7, de Motorola is al een aantal keer genoemd en ook die is erg goed. En bijvoorbeeld de Samsung s4. Omdat die wat ouder is ook niet zo heel duur meer maar wel super goed. Het probleem met vol geheugen komt omdat apps niet op een sd kaart kunnen omdat ze internet nodig hebben, en een sd kaart dit niet door kan geven. Toestellen die niet lang op de markt zijn tot 200 hebben vaak max 4gb geheugen, en hiervan word nog een deel in beslag genomen door het systeem. Vaak hou je ongeveer 3gb over. Een Galaxy ace die eerder genoemd werd heeft zelfs maar 190mb geheugen, dit is echt bizar weinig. Waarom dat zo is is omdat apps toen lang zo groot nog niet waren, WhatsApp is nu bijvoorbeeld alleen al 23mb en als je hem flink gebruikt komt er vaak nog het dubbele aan gegevens bij. Mijn WhatsApp is nu al 75mb door die gegevens, en als je er fb bij zet zit je al helemaal vol. Zo,tot zo ver mijn lesje mobiele telefoons 😁
Hier ook een huawei. Volgens mij is een instelling in jullie telefoon niet goed. Aangeven dat alle foto's en apps op de SD kaart moet worden opgeslagen zou het probleem moeten oplossen. Lukt dit niet, dan een app downloaden die dit automatisch kan doen. Foto's load ik automatisch naar onedrive eb mijn telefoon blijft vrij leeg. Succes.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Huawei, heb dat ding bijna een jaar en de laatste maand vertoont ie allemaal problemen.. Uitvallen, als ik bijv op het whatsapp icoontje druk dan krijg ik de instellingen van de telefoon.. Letters die hij niet pakt op het toestenbord en ontzettend traag.. Enz enz enz enz..
Heb nu de samsung galaxy alpha en is een ideaal ding!!! Zelfde specs als de galaxy s5, maar wat kleiner en strakkere vormgeving...
Doe eens gek en stap over naar blackberry.. Bestaat dat nog? Ja zeker! Gebruik nu een half jaar de Z10 (geheel touchscreen) en werkelijk nog nooit problemen gehad. Heel eigen besturingssysteem die super snel en goed werkt en niet moeilijk is! (Eigen appstore, maar android apps ook gewoon te downloaden) Liever een toetsenbord? Dan is de Q10 ook super fijn! Word af en toe uitgelachen als ik zeg dat ik een bb heb, maar ik lach harder als ze zien hoe mooi hij is en hoe snel hij werkt! Haha..