ik zit zelf ook te denken om een nokia c3 te nemen. eerst had ik een htc desire maar die ging steeds kapot. nu heb ik een samsung uit de prehistorie haha. vind het ook wel leuk dat de c3 in kleurtjes te krijgen is. is weer is wat anders dan zwart of zilver
Oja de samsung wave533 is ook super maar die is zo ontzettend duur @jen89 Wanneer ben jij van plan om een c3 te halen?
@ mammav2Boeffies: Mijn htc touch pro doet het nog prima hoor maar mijn abbonement hebben ze afgesloten (lang verhaal) dus ik wilde toch kunnen bellen in geval van nood zeker nu ik zwanger ben dus vandaar het 2e toestel. Ik dacht eerst dat ik het heel rot zou vinden dat hij geen touch screen zou hebben maar dat ervaar ik totaal niet zo! geen vette vingers op mn scherm of dubbel getik wat nog wel is met touch screen gebeurde. En toen kwam ik er ook nog achter dat hij super fijn werkt, dus heb tegenwoordig altijd dat toestel bij me En je krijgt gewoon waar voor je geld, ze noemen het op sommige sites ook een budget telefoon omdat die niet al te duur is maar wel het zelfde kan als de duuren toestellen. tip: Kijkshop.nl - T-Mobile Prepaid Nokia C3-00