Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is zo'n 10-15 jaar oud. Werd gezongen door een afro-amerikaanse zangeres volgens mij en de videoclip begon met een man die verongelukte met z'n motor. En heel het liedje was zo 'n heel verdrietig, ik mis je en kan je niet vergeten -nummer... Ik vond dat indertijd zo'n mooi nummer... Maar ik kan er maar nét niet meer opkomen wie het ook alweer zong en hoe het heette. Anderzijds: Ik haal dit nummer dus door elkaar met een nummer van Celine Dion - It 's all coming back ook erg mooi.. maar ik zoek dus dat andere nummer.... Hoewel ik me dus bedenk dat ik volgens mij alleen als aanknopingspunt de donkere zangeres heb, want de rest lijkt -nu ik de clip zie van celine- allemaal uit die clip te komen.. maar misschien dat het mensen toch wat zegt?
Bedoel je toevallig "I'll be missing you" van (toen nog) Puff Daddy en Faith Evans? http://www.youtube.com/watch?v=ug9Y5xyKPKg
Wie is neergeschoten? Ts zei dat de clip begon met een man die verongelukte met de motor. Degene voor wie dit liedje is gemaakt is idd neergeschoten (Notorious BIG).
Ja die clip begint idd ook met iemand die verongelukt met de motor haha. Ik denk dat ze deze idd bedoelde dan.
Waaauw! Wat een reacties in korte tijd! En zo snel inderdaad degene die ik bedoelde ! Toni Braxton inderdaad! Ik ben al aan het genieten op youtube ! Ontzettend bedankt allemaal!