Ik heb de LG Shine gehad en wat een kut telefoon was / is dat zeg bah .. ben echt niet te spreken over LG .. Batterij na een paar uur al leeg, irritant menu etc .. Nee geef mij maar Sony erricsson dat zijn super telefoon, ik heb nu de nieuwste ( je ziet hem ook op tv, dan maken ze een foto van vissen en dat plakken ze dan op een bushokje ) weet ff het type nummer niet uit mijn hoofd maar het menu is makkelijk, er zit een mooie camera op met 8.1 mega pixels, je kan er mee internetten, spelletjes doen, uiteraard bellen en smsen .. etc etc .. Ik ga voor de sony
Ik heb de Sony Ericson Xperia! Echt een supergaaf ding. Met uitklapbaar qwerty toetsenbord. Ben er heel tevreden over. Accu gaat lang mee, goed geluid, maakt mooie foto's.
LG telefoons zijn idd niet zo goed heb ikook van meerdere gehoord, Nokia daarintegen wel! Dat zou een goede keuze zijn! Ik zelf heb een samsung pixon m8800,ik ben er trots op,alleen ene nadeel is die vergrendelingsknopje is heel irritant..
die Iphone is even wennen met dat touchscreen, maar als je het een keer onder de knieën hebt, echt waar BRILJANT ding! Je kan er echt alles mee, internetten, agenda, foto's, muziek, kenje een liedje niet? laat hem aan je iphone horen en die zoek het op (applicatie heet SHAZAM) spelletjes, er zijn zoveel applicaties (gratis en betaald) te downloaden, echt briljant vind ik het.......