Heb ik ook over na gedacht om op te wachten, maar ik wil de telefoon graag los kopen (i.v.m. sim only abonnement) en dan wordt het me eigenlijk net te duur. Uiteindelijk dus de S3 mini maar gekocht
Ik heb nu nog een HTC Sense maar ga in augustus de nieuwe Samsung kopen want vindt dat toch de fijnste telefoons, heb voor het eerst in 15 jaar een HTC gehad maar blijf het vervelend vinden en wil terug naar mijn vertrouwd merk Samsung haha.
Die wilde ik ook aanraden. Maar ik heb de Galaxy S gekozen in de poll, omdat jij eigenlijk al tot deze twee modellen was gekomen en ik het zelf ook vervelend zou vinden als mensen dan met een ANDERE optie nog zouden komen Maar ik ben een grote HTC fan. Zowel wegens de degelijkheid van de toestellen (erg stevig, váák laten vallen) als het OS (Android met HTC Sense) en de hardware erin (geheugen, processoren, etc).
Welk model telefoon heb je? Want Sense is de gebruikersinterface van HTC modellen. Heb je de HTC Sensation misschien? (Die heb ik ook nu).
Voor TS: Vergelijk specs Galaxy S III mini en Sony Xperia S. In mijn ogen wint de Xperia S overduidelijk: Betere schermresolutie, cameraresolutie, video-opnameresolutie, processorsnelheid, opslagcapaciteit en batterij. Op alle vlakken dus eigenlijk.
Ik zou voor de sony gaan. Heb veel negatieve verhalen gehoord over samsung en htc. Ik krijg voor mijn verjaardag een sony. Weet dus nog niet hoe deze gaat bevallen.
ik ben aan het kijken naar de sony xperia L. Is net uit en valt op vanwege zijn goede foto's Ik wil graag een toestel waar je naast bellen en wat spelletjes vooral goede foto's maakt. Schijnt dat je deze met 1 knop meteen op de camerafunctie kunt zetten en dus meteen foto's kunt maken zodra je 'm uit je zak hebt gevist. Heeft 8 megapixel maar ik weet dat de hoeveelheid pixel niet meteen beter is als je er veel hebt. maar de minis3 spreekt me ook wel aan
Hier de Experia S. Wil niks anders meer!!!! Mooie foto's en verder het is een android telefoon dus menu etc is het zelfde als samsung en htc. Hij maakt onwijs mooie foto's en heb er nu al een aantal uit laten printen in groot formaat niet van te zien dat ze met een telefoon gemaakt zijn!
Wat fijn dat iemand beide telefoons zo overzichtelijk naast elkaar heeft laten zien! Zo word gelijk duidelijk waar de verschillen liggen! En zoals LadyXochi schrijft is het inderdaad fijn te horen welke van de twee genoemde het meest aanspreekt omdat ik tussen die twee twijfelde. Ik heb in de poll Anders erbij gezet zodat ook daarover informatie kan komen dus met alle antwoorden ben ik blij! Bedankt weer allemaal!
ik heb de xperia t en ben daar heel blij mee. Ik ben voor sony gegaan, omdat die bekend staan om de goede foto kwaliteit. Ik wilde naast bellen, smsen en whats appen een toestel die mooie foto's maakt en filmpjes. Ik ben er erg blij mee. Ik heb er trouwens voor gekozen om hem simlock vrij te kopen. over twee jaar uit gespreid scheelde dit voor mij 200 euro. Ik heb de dure abonementen niet nodig. Ben nu 9 eur per maand kwijt aan mijn sim online. gr Annemarie
Ik heb een Iphone4 omdat deze mij nooit in de steek gelaten heeft. Gelukkig nog nooit kapot is gegaan ondanks het feit dat ik hem vele malen heb laten vallen (ook geen scheuren in het glas). De enige die me soms in de steek laat is T-mobile als ik ergens geen verbinding heb
Ik heb een iPhone 4s , hiervoor een Samsung galaxy s gehad en veel ellende mee gehad!! De iPhone bevalt mij super
Sinds november heb ik de iphone5. Geweldige telefoon, helemaal geen problemen, doet altijd wat hij moet doen, snel, veel geheugen, makkelijk te bedienen, duidelijk scherm en zo kan ik nog wel door gaan haha! Na deze telefoon wil ik geen andere telefoon weer dan een iphone!
Ik heb inmiddels ook via internet veel naar ervaringen gezocht en eigenlijk kom je van elk toestel negatieve en positieve tegen! Ik lees regelmatige slecht dingen over de Samsung maar ook over de Xperia. Misschien is het ook een kwestie van geluk hebben? Ik had in het begin een aantal problemen met mijn Iphone en moest paar x weg voor reparatie. Mijn zussen en vader hebben 'm ook en hadden nooit wat en toch allemaal exact hetzelfde toestel! En ik merk dat ik blijf twijfelen over welke ik het beste kan kopen omdat de ene tevreden is over de Samsung en de ander over de Xperia! Maar ik ben heel blij met dit topic en waardeer het ontzettend dat er zoveel is gereageerd! Qua uiterlijj vind ik de Samsung mooier maar waardoor ik twijfel is die plastic achterkant. Ik zou er zeker een cover overheen doen dus misschien heb ik het daarmee direct opgelost? Ik heb via internet sl paar x inmiddels gelezen dat dit een 'goedkoop plastic telefoontje' is en als ik daar aandenk kies ik voor de Xperia! Maar de Samsung vind ik mooier! Al gaat het uiteindelijk meer om compact, stevig, goed funtionerend, snel laden... Niet dat je 10 minuten moet wachten (is miss erg overdreven maar dat is alleen ff om wat duidelijk te maken!) Word vervolgt..!