ik zou idd ook voor felle kleuren gaan EN een kindvriendelijke. Ik bedoel ga eens onder zo'n ding hangen, meestal zien de kindjes alleen maar de kont van die beestjes hahahahahaha. wij hebben zelf eentje gekregen, heel simpel en misschien zelfs saai te noemen. Beestjes draaien niet vanzelf rond en in het midden moet je aan de zon trekken om geluid te krijgen. Misschien dat we nog een andere gaan halen (met afstandsbediening of in elk geval langer geluid haha). Boven het bedje komt hier geen... bed is om te slapen en niet om te spelen. WIj hebben een melodiefunctie in de babyfoon zitten.....
Hier de Rainforest van FisherPrice. Erg leuk! 3 klassieke muziekjes en ook regenwoudgeluidjes. Naast dat 'ie draait gaan ook nog de blaadjes open en dicht. Zo'n mobile is trouwens een hele goede voor je lijstje met kraamcadeau's!!
Woezel en pip en aangezien dochterlief ook het boxkleed en speelkleed en de speeltjes en de knuffels heeft van woezel en pip dan ook maar de boxmobile van woezel en pip
Mijn meisje reageert eigenlijk niet op de muziek, alleen op de beestjes. Die vindt ze geweldig! Gelukkig kun je de muziek ook uitzetten en de beestjes wel laten draaien, dus dat we meestal. Als de beestjes na 20 min. stoppen dan gaat ze mopperen tot ie weer aan is
bol.com | VTech Hello Kitty Muziek Mobiel, VTech | Speelgoed Ik heb deze besteld, als het goed is is ie morgen binnen.
Hier hangt er zo'n ouderwets normale van fisher price boven de box.. 4 knuffeltjes die in rondte draaien, met muziekje..
Wij hebben die van Woezel & Pip, maar inmiddels wel de derde en ook die is gisteravond kapot gegaan. Gelukkig heb ik dit keer nog het bonnetje, ik heb deze mobiel twee maanden geleden gekocht. En nu is het muziekdoosje al lam en draait-ie door. Straks dus even naar de Intertoys. Ik leg nu elke avond het muziekdoosje op mijn buik en daar reageert de baby op. De eerste week werd-ie heel druk, maar nu wordt-ie juist rustig als ik dat muziekje aan doe. Hopelijk werkt 't straks ook als-ie in z'n wiegje ligt
deze hebben wij gekregen. zitten heel veel melodietjes op. had zelf liever een neutralere gehad. maarja word een meid dus mochten we ooit een zoontje krijgen hoop ik dat ie van hello kitty houd