Ik vind dat juist mooi, beter dan zo een suffe ouwe lullen sok, maar dan wel alleen met een sneaker onder t pak. Bij nette schoenen wel een sok
Ik vind het ook wel leuk , ook die beren van Ralph Lauren. Ik zou nooit 80 euro voor een t shirt neerleggen , maar voor een tientje hijs ik mijn kinderen er wel in hoor
Ik heb antropomorfe beren en dino's afgezworen toen zoon een jaar of 6/7 was. Na 2 kinderen achter elkaar in peuter/kleuterleeftijd was ik er helemaal klaar mee.
200 euro nee dat snap ik al helemaal niet. Vond het maar hobbezakken met een jaren 80 print waar je als kind nog net in gezien kon worden ( vroeger) Daar zou mijn kind van 9 niet eens in gezien worden
Ik vind dit ook geweldig hoor. Wat ik dan weer minder vind is een pak, enkels bloot en van die boot of lak schoentjes onder. Zoiets vind ik echt niet mooi.
Ja pas op voor Italiaanse mannen ofzo past dat wel maar als wij gaan meevaren met mijn zus zie je vooral iets oudere mannen met een dikke buik, polo aan, shortje en van die bootschoenen. Mijn beeld is gevormd
Vooral bij dochter had ik veel beige, en nude tinten. Ook qua inrichting, accessoires en speelgoed. Mijn moeder kocht dan expres lelijk plastic vtech speelgoed en pestte me altijd dat ik haar kleurenblind aan het maken was