Dankzij me vorige topic ben ik er uit er komt GEEN moederfiets meer. Ben bij de fietsenmaker geweest en gefietst met zitje voorop en wat een plezier had ik op de fiets. Zalig zo lichte fiets waarmee ik niet hard hoeft te trappen om vooruit te komen. En heerlijk gewoon zo'n verende voorvork. Nu ben ik een zeur en wil ik dus ook dat de stoeltjes bij me fiets passen. Ook het model vind ik belangrijk. Nu heb ik dus een keuze uit 3 fietsen die ik leuk vind. Welke zouden jullie kiezen? Zal een poll toevoegen en hieronder een foto zetten van me zitjes en de fietsen Ben benieuwd.... Foto van me zitjes View attachment 306767
Ik heb de batavus Mambo (de luxe). Ik dacht dat dit al zo ongeveer een mama-fiets was!? Tenminste, bij De Luxe zit er ook zo'n tweepoot als standaard op en een breed stuur. Fietst erg fijn PS. Ik heb ook een witte (parelmoer of zo, van vorig jaar) en moet wel zeggen dat je er echt alles op ziet. Zit/zag er zeer hip uit toen hij net uit de winkel kwam, maar het vuil is inmiddels duidelijk zichtbaar en ik fiets toch echt niet door de modder of zo...