Gisteren voor het eerst in jaren naar de sportschool geweest. En erg geschrokken van mijn conditie. Ik ben het zat. Ik neem nu mijn laatste trekje en weg met die zooi. Ook ik heb motivatie en steun nodig, dus kom maar op met de positieve verhalen. (Ik knijp m wel een beetje hoor brrr)
Hier een nieuwe poging stoppen met roken. Ik Ben nu 1 week en 1 dag gestopt. Ik heb niet echt de behoefte meer, maar ik kan soms wel sjagerijnig uit de hoek komen😊 Succes met stoppen!
Heel veel succes. Je kunt het lees mijn topicstarter maar door staan veel tips in. Nu vijf weken rookvrij. Succes.
Kom op je kunt het. Ik ben zelf gestopt op 1 oktober 2014 (stoptober) na daarvoor een maandje ongeveer afgebouwd te hebben. Dit heb ik 15 maanden zo volgehouden, en volgehouden tot mijn zoontje 4 maanden was. Helaas weer begonnen met 2 per dag. Over het algemeen 2, wanneer ik bij een vriendin was (3 x/pw) wel een stuk meer. Sinds 21 maart er achter gekomen dat ik weer zwanger ben en meteen niet meer gerookt, sinds dus de vorige avond 20 maart. Tot nu toe gaat het goed, en ik ga het ook zeker volhouden en nooit meer aanraken. Succes!
als elmo het kan, kan iedereen het!!! veel succes. ( haha grapje he elmo, weet je ) je bent een topper meid
Bedankt voor de reacties! Ik heb de eerste 3 uur achter de rug. Nog weinig tot geen behoefte. Maar ik weet dat dat nog wel gaat komen. Elmo, ik had al eens vluchtig jouw topic gelezen, maar ik ga hem nog maar eens goed doorlezen nu.
Ik hou het nog steeds vol. Ik had vanmorgen zo'n giga trek, dat ik vast van plan was om, nadat de oudste op school was, een pakje te halen. Poging nummer zoveel. MAAR ik heb geen pakje gekocht, wel een flesje water. En ik heb gauw m'n sporttas gepakt, en ben een uur gaan sporten. Ik ben best trots op mezelf
Goed zo. Even volhouden wat mij in het begin hielp was af en toe een trekje nemen van iemand anders twee drie maar alleen in het begin met meteen de gedachten ik stop gelijk weer en ja wel het is tot nu toe nog steeds gelukt wel ja ook na vijf weken soms spookt het nog wel eens door mijn hoofd of in een die geestelijke trek. maar zet mijn gedachten dan op iets anders. Je kunt het haha. Trots zijn op je zelf.
Wat goed! Volhouden en sport is een prima alternatief voor die peuk... Ik ben morgen 3 maanden gestopt, maar goed, ik heb geen andere keuze! Maar nu vast besloten na de zwangerschap niet meer te roken!
Goed gedaan! Als je het tot nu toe hebt gekund, dan blijf je het kunnen. Jij hebt geen sigaretten nodig.
Ik vind het vandaag makkelijker gaan dan gisteren. Toen had ik echt een paar hele moeilijke momenten. Vandaag nog niet gehad eigenlijk. Ik heb wel ineens keelpijn en hoofdpijn. Zullen misschien wel afkickverschijnselen zijn? Geen idee. Al met al best trots op mezelf 😊