Ik gooi NU mijn pakje peuken weg....zoveelste topic over stoppen met roken

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Gisteren voor het eerst in jaren naar de sportschool geweest. En erg geschrokken van mijn conditie. Ik ben het zat. Ik neem nu mijn laatste trekje en weg met die zooi.
    Ook ik heb motivatie en steun nodig, dus kom maar op met de positieve verhalen.
    (Ik knijp m wel een beetje hoor brrr)

2. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Hier een nieuwe poging stoppen met roken.
    Ik Ben nu 1 week en 1 dag gestopt.
    Ik heb niet echt de behoefte meer, maar ik kan soms wel sjagerijnig uit de hoek komen😊
    Succes met stoppen!

3. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Goed zo.

Vanaf nu ben jij niet iemand die aan het stoppen is met roken. Jij bent gewoon geen roker.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes.

Je kunt het lees mijn topicstarter maar door staan veel tips in.

Nu vijf weken rookvrij. Succes.

5. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Kom op je kunt het. Ik ben zelf gestopt op 1 oktober 2014 (stoptober) na daarvoor een maandje ongeveer afgebouwd te hebben. Dit heb ik 15 maanden zo volgehouden, en volgehouden tot mijn zoontje 4 maanden was. Helaas weer begonnen met 2 per dag. Over het algemeen 2, wanneer ik bij een vriendin was (3 x/pw) wel een stuk meer. Sinds 21 maart er achter gekomen dat ik weer zwanger ben en meteen niet meer gerookt, sinds dus de vorige avond 20 maart. Tot nu toe gaat het goed, en ik ga het ook zeker volhouden en nooit meer aanraken. Succes!

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    als elmo het kan, kan iedereen het!!! veel succes.

( haha grapje he elmo, weet je :) ) je bent een topper meid

7. luckynumber4

Bedankt voor de reacties! Ik heb de eerste 3 uur achter de rug. Nog weinig tot geen behoefte. Maar ik weet dat dat nog wel gaat komen.
    Elmo, ik had al eens vluchtig jouw topic gelezen, maar ik ga hem nog maar eens goed doorlezen nu.

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

WoW wat goed zeg:D

9. luckynumber4

Ik hou het nog steeds vol. Ik had vanmorgen zo'n giga trek, dat ik vast van plan was om, nadat de oudste op school was, een pakje te halen. Poging nummer zoveel. MAAR ik heb geen pakje gekocht, wel een flesje water. En ik heb gauw m'n sporttas gepakt, en ben een uur gaan sporten. Ik ben best trots op mezelf :D

10. sieppie

sieppie Niet meer actief

You go Girl!!! Zorg voor afleiding op momenten dat je trek hebt.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed zo. Even volhouden wat mij in het begin hielp was af en toe een trekje nemen van iemand anders twee drie maar alleen in het begin met meteen de gedachten ik stop gelijk weer en ja wel het is tot nu toe nog steeds gelukt wel ja ook na vijf weken soms spookt het nog wel eens door mijn hoofd of in een die geestelijke trek. maar zet mijn gedachten dan op iets anders.

Je kunt het haha.;) Trots zijn op je zelf.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat goed! Volhouden en sport is een prima alternatief voor die peuk...

Ik ben morgen 3 maanden gestopt, maar goed, ik heb geen andere keuze! ;) Maar nu vast besloten na de zwangerschap niet meer te roken!

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Goed gedaan! Als je het tot nu toe hebt gekund, dan blijf je het kunnen. Jij hebt geen sigaretten nodig.

14. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Hoe gaat het nu?

15. luckynumber4

Ik vind het vandaag makkelijker gaan dan gisteren. Toen had ik echt een paar hele moeilijke momenten. Vandaag nog niet gehad eigenlijk. Ik heb wel ineens keelpijn en hoofdpijn. Zullen misschien wel afkickverschijnselen zijn? Geen idee. Al met al best trots op mezelf 😊

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Toppertje;)

17. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Goed bezig, nog steeds!

Deel Deze Pagina