Hij wil amper drinken..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ons mannetje van 8 maanden is de laatste maand steeds minder gaan drinken. Eerst dacht ik dat dit door een 3 weken durende verkoudheid kwam maar dat ging over en hij drinkt nog altijd steeds minder. Hij krijgt een combi van bv en kv.
    Naast bv/kv drinkt hij nog niks anders. Heb beker en tuitbeker geprobeerd maar dat wil nog niet echt.

Vanochtend heeft hij om 6.30 bv gedronken, de eerst volgende keer dat hij daarna wilde drinken was om 14.00 uur. Toen dronk hij 150ml kv. Zojuist opnieuw fles aangeboden maar hij duwt 'm gewoon weg en is vervolgens zonder te morren gaan slapen.

Hij zal zich vanavond nog wel melden (hij komt nog altijd voor een late voeding) en anders maak ik hem zelf wel even wakker.

Hij lijkt ook in een sprong te zitten dus dat zal ook meespelen. Maar krijgt hij nog wel genoeg vocht binnen op deze manier? Of ik bv of fv aanbiedt maakt overigens geen verschil.

Hij eet wel wat hapjes, maar dat is echt nog bijvoeding. Nog geen noemenswaardige hoeveelheden. Dus het is ook niet zo dat zijn buik bijv. vol kan zitten van de hapjes.

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier was die fase iets later, maar ook zo mega weinig drinken. ik weet zeker dat hij toen te weinig binnen kreeg, maar ja ze moeten het toch zelf doorslikken.
    het was echte en fase (3 weken denk ik) ik geef bv en heb toen dus telkens maar gekolfd, haha.

3. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    hoi,

eindelijk een onderwerp hierover.
    hier ook een zoontje van 8 maanden die sinds anderhalve week bijna geen fles meer Wilt.
    in de ochtend een papfles met moeite 90 cc, bij zijn brood wilt hij al helemaal geen fles melk wel sap dus dat drinkt hij wel. De avond fles kan ik ook wel weglaten want die maak ik nu elke avond voor niks, nog geen slok wilt hij daarvan. Nou zoals je ziet hier het zelfde liedje. Geen idee wat we er aan kunnen doen...

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Lastig is het he. Ik probeer ook al wat melk bij de fruithap te doen, etc. Dan krijgt hij in elk geval nog iets aan vocht binnen..
    Fijn dat je kindje wel sap drinkt! Ga er maar van uit dat het dan een fase is...

5. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    geef je ook een toetje?
    dat doe ik hier wel na het eten soms ook iets meer want dat is toch ook zuivel.
    misschien dat proberen.

Deel Deze Pagina