Haha ja en ik heb ook nog fietstassen en dan bedacht ik me (straks als de jongste ook op de fiets kan) dat er wellicht ook nog een buggy drager op komt?!
Een Batavus Diva plus! Crème met bruin Heerlijke fiets! Bobike zitje voorop en mand, en buggydrager! Echt een heerlijke fiets!
Ik heb vandaag mijn nieuwe fiets besteld Het is de Sparta amazone 4life geworden. Kan niet wachten tot hij er is, moet nog wachten tot week 23/24 voordat ik hem in huis hebt . Ik ben zoooo blij haha
Cortina bloom volgens mij!? vind m wel fijn hoor. beetje zwaar maar weet niet hoe de anderen zijn? Ben er mee op fietsvakantie geweest, incl. kar, 332 km
Ik heb een Sparta amazone, maar het is niks voor mij, dus heb nu gewoon een lekkere beachcruiser met een kinderstoeltje er voorop
Ik heb een Puch elegance, maar wil er graag vanaf. Hij is eigenlijk veel te hoog, stom van mij om vooraf geen proefrit te hebben gemaakt. Mocht iemand nog een hoge moederfiets willen overnemen?? Hij is pas 2 jaar oud en heel weinig gebruikt.
Lees veel over lage frames, maar weet iemand ook de beste fiets voor lange mensen? Ben zelf 182 en vl 195 en wil graag een fiets die hoog genoeg is. En vrees dat de meeste mamafietsen eigenlijk een lagere framemaat hebben?
Ik ben ook lang en heb een gewone Cortina transportfiets met framemaat 62 (of 61, weet ff niet meer wat het is) en daarop de stuur van de Cortina Roots (iets breder en verstelbaar). Gaat perfect!!
Hier ook de Cortina Roots Transporter. Super fiets! Had hem al als mamafiets toen ik nog zwanger was, met buik ook erg handig. haha.. Straks het yepp stoeltje voorop! Ik kan niet wachten totdat ik met het lekkere weer samen met ons zoontje op de fiets kan!
De cortina roots mama fiets gaat niet verder dan frame maat 57. Maar als je het zadel iets hoger zet is het prima te doen!
Ik heb de BSP seine evo III. Ben er super blij mee. De fiets is een stuk goedkoper dan de reguliere merken mamafietsen. Voor het prijsverschil heb ik een mooie Yepp fietsstoel. Rijd er alle dagen op en haal de kleine er 2x in de week mee van de creche.