tussendoor drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    drinken jullie kleintjes al goed tussendoor? Indy krijgt nu steeds meer vaste voeding enstraks zal er nog een flesje gaan wegvallen.
    Alleen drink ze tussendoor echt niet goed water uit een fles (ook niet uit tuitbeker) ik heb ook al dixsap geprobeerd maar dat wil ze ook niet echt.
    Het enige wat ze vorige keer wel dronk was Roosvicee laxo, maar ja dat is niet om zomaar te drinken natuurlijk.
    Ben bang dat ze straks weer haar kwaaltje (verstopping) terug gaat krijgen door te weinig vocht.
    Zijn er hier nog meer dames met ervaring hiermee?
     
  2. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Gewoon vocht aanbieden, bste is water, komt vanzelf wel, moeten ze ook aan wennen.
    Eliza wilde eerst ook niet, maar nu, ze drinkt alles op, ze vind het heerlijk.

    Komt vanzelf, gewoon blijven aanbieden in een flesje.. Straks komt een tuitbeker wel.
     
  3. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Ik kan je probleem alleen maar beamen. Kim drinkt nog steeds erg weinig en dat heeft ze altijd gedaan. Wij hebben naast de fles ook al van alles geprobeerd. Maar ze houdt er gewoon niet van. Heel soms drinkt ze 100 cc op een dag aan extra vocht, maar dat is eerder uitzondering dan regel.
    groetjes bianca
     
  4. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Ja hier ook het probleem hoor toen kaye zo jong zo!

    Ik dacht altijd ff hij krijgt echt geen genoeg vocht binnen. Gewoon vaak aanbieden en als ze niet willen nou ja oke dan is het niet anders.

    Nu sins dat kaye 9 maanden is geeft die zelf aan dat die wil drinken.
    Er staat dan een pakje drinken op tafel en dan gaat die wijzen :)
     
  5. arielle

    arielle Actief lid

    27 jun 2006
    355
    0
    0
    als het echt moet kun je de melkflessen met meer water aanmaken zodat ze iig zo meer vocht binnenkrijgt.
    Mijn zoontje drinkt heel wisselend. De ene dag diksap een beetje, de andere dag veel, vandaag verse sinaasappelsap (vond ie niet te zuur trouwens) en soms wat thee.
    Het wisseld maar ik blijf gewoon wat aanbieden en dan leert hij het wel drinken.
     

Deel Deze Pagina