Ik wist zeker dat het een jongen is. Ik had zelfs al meer jongensdingen gekocht. Niet veel hoor maar ik wist het gewoon zeker. Bij de echo zei ik ook, het is een jongen dat weet ik gewoon zeker! haha De rest van mijn omgeving d8 dat ik een meisje zou krijgen omdat ik volgens hun een echte meisjes moeder ben. Zal wel komen omdat ik van shoppen en make up hou. Ik ben toch heel blij met een jongen.
Ik was er zelf van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Maar had het helemaal mis! Het is toch echt een jongtje. Wilde eerst heel graag een meisje, dus moest de knop even omzetten. Maar zou nu niet meer terug willen
Hier nog 1tje hoor. Vanaf het begin wist ik zeker dat we een meid kregen. En dat is inderdaad bij ons bevestigd bij de 17wkn pretecho en de 20 wkn echo.. Ik ben dolgelukkig. Lekker keutelen met mijn meissie straks!
Mijn gevoel zegt dat het een jongen wordt maar dit moet ik nog afwachten want heb dinsdag pas de 20 weken echo. Ik heb ook maar 1 naam in mijn hoofd en naar meisjes dingen enzo kijk ik ook helemaal niet. Als ik shop pak ik alleen maar stoere jongensdingen. Ik hoop dat we het dinsdag maar goed kunnen zien. Kijk maar naar mijn banner zegt ook al genoeg volgens mij.
Ik durfde bijna niet te hopen dat het een meisje was, maar we kwamen maar niet uit de jongensnamen. En met de 20w echo bleek het een meisje te zijn! Mooi, hoefden we ook niet meer na te denken over een jongensnaam (Heb t wel nog 3x bevestigd gehad met echo's hoor, je weet nooit...!)
na de zwangerschapstest wist ik meteen dat het een jongetje zou worden. mijn vriend dacht een meisje zou worden en hij bleef volhouden tot de 20 weken echo, die bevestigde een jongetje!
Hoi, Wij zijn in verwachting van een zoontje en vanaf inderdaad het begin had ik ook heel erg sterk het gevoel dat het een jongen was. Ik weet niet waarom, toch wel gek eigenlijk dat je gevoel uiteindelijk klopt. Grt Vanilia
Ik had ook heel sterk het gevoeld dat het een jongetje zou worden. En met de twintig weken echo werd dit bevestigd. En toch twijfel ik ineens of het wel zo is... Stom he
Ik heb het tot 3 x toe laten bevestigen ondanks dat ik het zeker wist. Ach helemaal zeker weten doe je pas als het kindje er is
ook ik wist al vanaf dag 1 dat het een meisje zou worden, en dit is bij de pretecho met 18 weken en met de 20 weken echo bevestigd!
Ik dacht vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, dat ik een jongetje zou krijgen. Met de pretecho bij 25 weken bleek echter dat wij een meisje zouden krijgen. Mijn gevoel was dus niet juist geweest!
Ik wist al voordat we gingen proberen om zwanger te worden dat het een jongetje zou worden. Toen ik zwanger was waren we er beiden voor 99% van overtuigd dat het een jongen zou zijn, evenals bijna iedereen in mijn omgeving. We hadden dus ook alleen een jongensnaam...... Met de 20 weken echo (en 3 echo's erna) bleek het toch echt een meisje! Ik vertrouw dus NOOIT meer op mijn gevoel
Ik wist het bij mijn zoon eigenlijk zeker... maar iedereen zei een meisje dus ik ging tweifelen... bij deze zwangerschap riep ik gelijk een jongen en ik dacht er niet over om te tweifelen ondanks dat er weer mensen riepen dat het wel een meisje moest zijn... maar hihi ik had gelijk...
Bij beide kinderen had ik al snel het gevoel dat ik een jongen zou krijgen en bij beide kloptte het. Bij de volgende weet ik het nog niet maar,het gevoel komt vast nog wel. Bij de 2e kwam dat gevoel namelijk ook wat later want,bij de 1e wist ik het direct.
ik d8 dat ik een jongen kreeg... we hadden aleen een leuke jogensnaam, meidennaam wilde niet lukken. enkele weken voor bevalling droomde ik over een jongetje... we hebben bij de echo niet naar het geslacht gevraagd
Bij Tijn wist ik ook gelijk dat het een jongetje was. Ik riep meteen, het is een jongen en bij de echo werd dat ook bevestigt! Ik heb nu dus geen enkel idee! Maar ben ook maar net zwanger dus misschien kotm dat gevoel nog wel! kus miek
Bij mij eerste wisten we allebei zeker dat het een jongen was en dat klopte. nu weet ik zeker dat het een meisje is, dit is helaas nog niet te zien op een echo dus nog niet bevestigd...
Mijn gevoel klopt als het goed is ook. Heb met 16w4d een geslachtsbepaling gehad en de echoscopist weet het 100% zeker zei hij