Kaartje uitzoeken- teveel keus, maar niet wat ik zoek

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Inez01, 12 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Voor ons 2e kindje zijn we naarstig op zoek naar een leuk geboortekaartje. Geslacht weten we nog niet, dus wat dat betreft alle opties open. Vorig keer een kaartje laten ontwerpen, maar die persoon doet het niet meer en bij de "eigen ontwerp" kaartjes op internet kom je toch wel heel anders uit.

Zoek iets niet te modern, geen sprookjes of fairytales, ook niet oubollig.
    Welke site heeft leuke voorbeelden, ik zie door de bomen het bos niet meer en heb nog zo'n 8 weken te gaan tot uitgerekende datum.

2. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inez.. wij hadden een kaartje die we wel aardig leuk vonden maar niet in de kleuren die er waren.. Dus heb ik mijn zwager aan t werk gezet die wel handig is met de pc en dingen ontwerpen..

En die heeft een soort gelijk kaartje gemaakt met de afbeelding die we wilden hebben en dan de kleuren die wij leuk vonden.

Vaak kan je de kaartjes een proefdruk gratis bestellen , dat hebben wij gedaan en zo heeft zwager weer dingen ingescand en daarmee aan t knutselen geweest op de pc..

Maar goed moet je wel iemand hebbend ie beetje handig is met ontwerp e.d. Ff rondvragen via via ?

3. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik heb vele leuke kaartjes gezien op geboortekaartjes.nl
    Heel veel keus daar en goed per categorie te zoeken.
    Ik heb uiteindelijk gekozen voor een kaart uit de klassieke collectie.

Vaak is wel de info op dergelijke sites redelijk beperkt.
    Ik heb bijv een kaartje die alleen afgebeeld stond met een kleur als roze of blauw, maar uiteindelijk bleek bij de drukker (in het betreffende boek) dat je bij bepaalde kaartjes de keuze hebt uit verschillende kleuren..

4. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ow ja, naar de drukkerij gaan (zo mogelijk) en boeken bekijken is sowieso leuker, zo zie je veel details die op sites niet te zien zijn!

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik zou inderdaad naar een drukkerij gaan. Toen ik zwanger was van J. heb ik eerst op internet gezocht en een selectie gemaakt. Toen zijn we naar een winkel gegaan die geboortekaartjes verkocht. En wat bleek, er was maar één kaart uit de selectie die ik op internet had gemaakt, die ik in het echt ook leuk/mooi vond. En kaartjes die ik op internet helemaal niets vond, waren in het echt soms juist hartstikke leuk! Ik zou dus gewoon eens in van die mappen gaan bladeren bij een drukker, werkt veel beter.

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Family Cards heeft ook een zeer mooie collectie geboortekaartjes.

Deel Deze Pagina