Wij zitten te twijfelen tussen 3 jongensnamen voor onze zoon. Vandaar een poll om te kijken welke naam jullie het mooiste vinden.
Kunnen jullie ook je motivatie vermelden? Levi, was de naam die mijn dochter zou krijgen als ze een jongen was. Wat ik erg jammer vind is dat hij op nr 2 staat in de namen top 20 Binq, vind ik erg leuk, maar vriend iets minder. Silas, vinden wij beide erg mooi, maar heeft mijn schoonzus ook nog voorgesteld. Aangezien mijn familie het totaal niet met haar kan vinden, komt daar zeker commentaar op. Ook is onze band met haar niet goed en zal zij iedereen zeggen dat die naam bij haar weg komt, terwijl dat zeker niet zo is.
Levi -> leuk alleen staat heel hoog in de top 10 Binq -> Leuk! Stoer! Silas -> Klinkt als Silan (wasverzachter)
Levi: mooie naam, alleen jammer van de top-20 (omdat je het zelf ook noemt) Binq: leuk klinkend woord, maar niet als naam Silas: ook hier de wasverzachter associatie!
Levi, mooie naam, en zou zelf niet kijken naar of t een populaire naam is maar alleen of je m t mooiste vind! Past ook mooi bij sera Binq en silas mij te apart en minder bij sera passend qua klank. Kies vooral de naam die jullie t mooiste vinden!
Ik heb gestemd op Levi. Binq vind ik echt afschuwelijk,sorry maar zo noem je je kind toch niet? Silas vind ik wel mooi (ik ben fan van Bijbelse namen) maar niet zo mooi bij Sera en ook vind ik het een vrij "zware" naam.. Daarom Levi, ook een Bijbelse naam maar wat vrolijker en hipper als Silas
Ik zou Levi gewoon doen! Het is niet voor niks zo'n populaire naam. En ik ken trouwens geen enkele Levi, uiteindelijk valt het dus wel mee.
levi zeker weten!! De andere 2 vind ik niet mooi bij Sera staan Sera en Levi vind ik wel super mooi bij elkaar
ik vind Silas geweldig! Stond hier ook hoog. Maar bleef aan de die engerd uit de da Vinci code denken ;(