M`n man en ik weten sinds gister dat ons tweede kindje een jongen wordt, dus nu kunnen we echt gericht namen gaan bedenken. En dat vinden we supermoeilijk!! Onze dochter heet E.liza, dus het moet hierbij passen. We hebben zelf een lijstje, maar suggesties zijn van harte welkom
Dank je! Ja, een jongensnaam vinden we ook moeilijker dan een meisjesnaam, hier waren we snel uit. Maar een jongensnaam, pfff!! Hopelijk hebben we er snel een waar we allebei helemaal achter staan. We vinden Aaron allebei leuk, dus deze staat momenteel op 1. Verder vindt mijn man Hugo erg leuk, maar voor mij is dit niet "de naam". Dus... kom maar op met jullie meningen/suggesties!
Bedankt voor je tip, bolkje! Sebastiaan vind ik een mooie naam, maar wat aan de lange kant. Dat is hetgeen waarom ik over Alexander ook twijfel...
Heb gestemd op Alexander.. kan je afkorten naar sander of alex.. tenminste ik zou t niet vervelend vinden als mensen het dan afkorten. Lennard.. leuke naam kan afgekort worden naar Lenn Twan.. vind ik best een leuke naam! Thomas.. ook leuk! Aaron.. ook leuk! Heb dus bijna op alle namen geklikt
Bedankt voor jullie reacties! @ Ellaa: mooie suggesties, helaas zijn een aantal namen al in gebruik in onze kennissenkring, behalve Abel. Deze vind ik leuk, maar Aaron net een tikkeltje leuker. Ik hou `m wel in gedachte