Hoi, Ben aan t zoeken naar mdf letters voor tegen de muur die ik nog moet schilderen (of kant en klaar natuurlijk maar dat wordt moeilijk denk ik) maar ik zie alleen maar redelijk kleine letters. Wil ze toch wel minimaal 20 a 25 cm. Iemand nog tips? Bedankt!
Heb op de beurs in Hardenberg mooie letters gekocht. Zal eens kijken of ik de folder van die stand nog heb...
daar heb ik ook van die letters gekocht! Was volgens mij caroly.nl Daar kun je ze bestellen.... Succes...
Amazon verkoopt ze, 19 cm groot: http://www.amazon.co.uk/Kids-Line-Capital-Hanging-Optional/dp/B001VT634Q/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1318173748&sr=8-13 zie product features http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_6?url=search-alias%3Daps&field-keywords=mdf+letters&sprefix=mdf+le#/ref=sr_nr_p_76_1?rh=i%3Aaps%2Ck%3Akids+line+capital+letter%2Cp_76%3A1-&keywords=kids+line+capital+letter&ie=UTF8&qid=1318173713
Villa uk Hier heb ik ze besteld, zijn 2 hoogtes, mooie kwaliteit. Ik heb ze zelf met latex geschilderd, ging ook heel goed
Ik heb ze van't weekend samen met wat houten bloemen bij houtenlabel.nl besteld (35 cm!, je kan kiezen). Ze moeten nog binnenkomen, ben benieuwd!
Waarom maak je ze niet zelf? Kan je je eigen lettertype bepalen, de grote ed. Dat hoor/zie je ook steeds vaker! Als je iemand kent die een beetje handig is met een figuurzaag, dan ben je al een heel eind ..
Zit op de site van caroly.nl te kijken, die zien er wel goed uit... Wie heeft er ervaring mee, ze zijn niet zo dik ben dan bang dat dat niet zo mooi is?! Wij willen ze nl. nog zilver schilderen..
Zal nog eens bij de karwei gaan kijken, heb ze laatst niet gezien. Was de bouwmarkten al langs gegaan. Zeker niet goed gekeken Ze moeten inderdaad wel een beetje dik zijn, die van de site die jullie aangeven zien er niet heel erg dik uit maar jullie zijn er volgens mij wel enthousiast over volgens mij! Maar goed, genoeg opties dus toch, even nog wat verder zoeken! Dank voor jullie tips. Helaas is zelf maken niet echt aan mij besteed. Kom uit een zeer onhandige familie/kennissenkring waar iedereen minimaal 2 linkerhanden heeft......hahahahahaha..........
Ik weet niet of je perse mdf wilt, maar je hebt ook letters van piepschuim. Deze zijn online in heel veel verschillende maten en eventueel kleuren te bestellen. Wij hebben ze ook van 40 cm groot, ze zijn erg mooi (vinden wij dan hé! )
ik heb ze ook bij houtenlabel besteld zijn niet van MDF maar wel netjes en niet te duur ook kan ze alleen niet laten zien nu want ze hangen al aan de muur
Hier ook vd Karwei, waren vorige week in de aanbieding! Zijn groot, afgelakt en dik. Ik vond ze super iig!
Piepschuim hier ook super bevallen. Heb hiervoor gekozen om meer diepte in de letters te krijgen, die van mij zijn geloof ik 5cm diep. Vind ik mooier dan de "platte" MDF letters. Succes ermee!
Ik heb ze gekocht bij Houten letters | MDF afbeeldingen | Sleutelhangers en meer... Kan je uit verschillende hoogtes en lettertypes kiezen en je ziet al hoe ze eruit komen te zien! Ze zijn onbehandeld dus je kan er alle kanten mee op. Wel met speciale grondverf voor MDF behandelen!
bij de karwei indd. Zag volgens mij vorige week een foldertje langskomen met letters erin. Heb helaas geen mogelijkheid gehad om ze op te kunnen halen grrrr. Dus hopelijk hebben ze ze deze week nog! xx