Bedankt. Zelf vind ik Stan wel mooi, en voor een meisje Leane. Wat denken jullie ervan. Een jongennaam vind ik zo moeilijk
Stan vind ik inderdaad ook een leuke naam. Leane vind ik persoonlijk een beetje teveel lijken op josanne. Nog wat meisjesnamen: Rosalie Louise Elisa Julia Isabel Babette Noëlle
matthijs, zo heet een ex van mij. lars heet een zoon van een kennis bjorn en ruben vind ik zelf niet zo. Sebastiaan vind ik niet zo, beetje te lange naam, hou meer van kort en stoer. Rik vind ik wel leuk.. nog meer ideeen??
Mick? Het is kort en stoer (je denkt toch gelijk aan Mick Jagger...). En het is even niet iets anders dan Rick en Nick (ook leuke namen, maar die hoor je net iets vaker...) Succes!
Bedankt!! Nick, zo heet net zoontje van mijn baas Rick , Tim vind ik ook wel leuk Mick, Bob, Teun vind ik niet niet zo mooi
Wat dacht je van: Jack, Jarnik, Jelrik, Jimmy, Joery, Justin? (om het maar even bij de letter J te houden...)
Ik zou voor een jongen toch ook een iets langere naam kiezen omdat ik dat mooier vind klinken bij Josanne. Misschien een naam die je kunt afkorten zoals: Alexander > Alex Sebastiaan > Bas Maxime > Max Mathijs > Thijs Casper > Cas Nog wat korte stoere namen: Jens Jelte Wessel Quinn Tom Mats
Bedankt voor alle leuke reactie. Ik ga er effe met mijn kereltje mee bezig. Suggesties zijn nog altijd heel welkom