Portemonnee vergeten.

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 4 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik heb overal gezocht...in huis en in de auto, maar hij is nergens te vinden.

Hij is voor het laatst bij een lokale winkel gebruikt. Daarna zijn we meteen naar de auto gelopen en naar huis gereden.
    De lokale winkel is nu en morgen gesloten:(.

Wat nu? Mijn pasjes, rijbewijs, briefgeld en garantiebonnetjes zitten er in.
    Ik weet maandag pas zeker of mijn man hem daar vergeten is. Zo ja, dan lag hij op een tafeltje waar mensen op hun bestelling wachten. Of het personeel hem gezien heeft(of van een lieve klant gekregen heeft) is maar de vraag. Nou valt hij best op en is hun gezicht op dat tafeltje gericht, dus denk het eerlijk gezegd wel....
    Ga ik dat gokken of ga ik het blokkeren enz. in gang zetten?

Een hele diepe zucht............:rolleyes:

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.230
    12.242
    113
    Vervelend zeg. Kan je via Facebook geen contact opnemen met de winkel? Soms zijn ze daar in het weekend actief in.

MyMiracle en Huismuisie vinden dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.509
    12.055
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oei lastig. Als je niet zeker bent zou ik wel de passen blokkeren.

Bel ook maandag even de gemeente. Daar worden gevonden voorwerpen vaak opgeslagen.

MyMiracle vindt dit leuk.
  4. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Wat vervelend!
    Ik zou in ieder geval de pinpassen blokkeren.
    Bij sommige banken kan je hem daarna (dus bij inderdaad toch gevonden) weer deblokkeren.
    Beter het zekere voor het onzekere zeg ik met dit soort dingen.

MyMiracle en Salentein vinden dit leuk.
  5. AvdY

AvdY Niet meer actief

Heb je internetbankieren? Zo ja, eventueel daar in de gaten houden of er iets gebeurd. Kunnen maximaal kleine bedragen zijn als het niet door een prof gestolen is. Als er niets gebeurd, dan wachten tot maandag tot je contact hebt met de winkel voordat je iets gaat blokkeren?

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hadden dat in de Efteling, bleek de portomonnee uit de zak van mijn man te zijn gevallen. Hele park doorgelopen en gezocht, toen direct bankpassen geblokkeerd.
    Uiteindelijk bij de uitgang toch maar gevraagd of er zo'n portomonnee was gevonden en inderdaad (moesten alleen wel weer helemaal terug lopen) en alles zat er nog netjes in!
    Ik zou sowieso de bankpas blokkeren en maandag even de winkel bellen.

Huismuisie en MyMiracle vinden dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik zou eventuele creditcards sowieso blokkeren en bankpas afhankelijk van of je online kunt kijken of ze worden gebruikt. Als je bankpas dat stomme contactloosbetalen niet aan heeft staan (misschien kun je dat zelfs online nu even uitschakelen?) - zou ik zelfs zonder online volgen best durven wachten tot maandag.
    Bij 3x foute code gaat ‘ie toch automatisch blokkeren - en wat is nou de kans dat ze goed gokken?
    Scheelt een hoop gedoe als je ‘m wel terug krijgt

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dank voor jullie reacties!
    Ik heb de winkel gecontacteerd via Facebook. Bedankt voor deze tip! Stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben:oops:.

Ze hebben hem gevonden en ik mag hem morgen bij de winkel komen halen, ondanks dat ze niet open zijn. Echt wat een top service! Dat wordt dus eerst wat lekkers voor ze halen.

Heerlijk dat ik zo snel duidelijkheid heb:)

miloena, Poolvos, Lies1611 en 24 anderen vinden dit leuk.
  9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Wat fijn!!

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657