Ik wou hem er net neerzetten! Hier ook de mousse van de lidl, welke kleur zou ik even moeten kijken, maar hij is perfect! Maar er zijn ook perioden dat hij niet goed werkt bij mij en dan gebruik ik second day haarschuim van Wella?
Ik gebruik dus geen mouse bij mijn krullen! Daar gaat het heel erg van pluizen. Beter is een goede olie in je haarlengte kneden. Als het bovenop wat pluist ( géén olie, dat wordt vet ), dan met wat haarlak temmen. Of een goede wax, ik heb 1 van Andrelon, gebruik ik altijd een heel klein beetje van. Daar wordt het niet vet van, maar bestrijd de pluis.
Oh, de olie ( vooral de Mythic olie van 'L oreal ) gewoon een beetje op handdoekdroog haar en daarna op je droge haar doen.
Ik lees mee.. van mouse word mijn haar altijd zo hard en het ziet er zo nat uit. Ik zou graag iets willen waardoor mijn krul erin blijft en mijn haar niet hard wordt. Olie heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb wel een potje met wax achtig iets van Studio line en dat werkt redelijk goed en mijn haar blijft zacht en pluisloos
Hier ook Coupe Ontploft als ik geen mouse gebruik. Ik heb meestal de roze van Taft, speciaal voor krullen. Nu heb ik mouse van Wella, maar die heb ik in Duitsland gekocht. Ik heb ook wel van Nivea gebruikt, maar die vond ik plakken.
Probeer eens redken curl bounce ringlet 007, hiervan worden je krullen mooi soepel. En anders biosilk serum, geen pluis meer.
Ik gebruik altijd de mousse van wella. In handdoekdroog haar, mousse erin, fohn erop en kneden tot het (bijna) droog is. Als je niet genoeg kneed wordt het inderdaad hard. Dit is de enige mousse die wat doet voor mijn haar. Aangezien ik de hoeveelheid haar heb waar je 3 hoofden mee kunt vullen...