mijn kleine jongen (3jaar) heeft gisteren tijdens het spelen of zeg maar meer bankspringen zijn sleutelbeen gebroken ,ik heb gewoon mee zitten huilen ik kan dat echt niet verdragen als een van mijn kinderen pijn heeft wij naar het ziekenhuis en ja hoor wat ik al vemoede zijn slutelbeen nu moet hij 1 week in een doek lopen zielige schat zo maar even een katootje voor hem kopen....
Wat vervelend, Een cadeautje doet wonderen hoor. Ik had toen ik heel klein was mijn arm gebroken. Ik weet niks meer van de pijn, maar wel dat ik een leuk cadeautje mocht uitzoeken omdat ik zo verdrietig en zielig was. Dus het verzacht te pijn letterlijk,
Oh wat zielig! Ik heb ooit ook mijn sleutelbeen gebroken. Ik vond het verschrikkelijk! Gaan liggen deed echt heel erg pijn! Is het bij hem helemaal doorgebroken of alleen een klein breukje? Verwen hem maar lekker! Veel sterkte!
ah gossie, wat zielig. niks zo zielig als je kleintje wat pijn heeft, mijn dochter had met anderhalf haar beentje gebroken. en dat was ook zielig. heel veel beterschap met je kleine jongen
Oh wat zielig zeg arm ventje. Verwen hem maar flink en een knufje voor hem van ons ik hoop dat hij gauw van de pijn af is.