Jaja, het is (eindelijk) weer tijd voor een kapper afspraak. En elke keer heb ik met mijzelf de afspraak om het lang te laten groeien, maar ben het nu alweer zat. Dus ik denk dat ik het knip tot precies op mijn schouders en dan bot afgeknipt op 1 lengte. Ik heb nu een enorme uitgroei, maar wil eigenlijk niet weer mijn uitgroei helemaal blond verven. Ik zit nu te denken aan lowlights en highlights. Wie heeft er leuke foto's en inspiratie? Mij lijkt mij beige blond heel mooi, iemand die dat heeft toevallig ?
Ik spaar nu nog maar ergens in oktober wil ik de schaar ook in laten zetten maar dan een korte bob, niet zo kort dat ze het opscheren. Als ik een lange bob doe gaat het bij al snel in een staart. Overigens groeit mijn haar ook heel snel dus dat zit mij dan te snel vast.
Heb ik net gisteren laten doen. Zo'n 20 cm eraf. Zo fijn met wassen haha. Alleen de lengte voor is mij wat te kort, maar ja groeit wel weer aan. Ik heb het net iets korter denk ik. Groeit heel snel en vind het zelf niet zo mooi als het echt op mijn schouders hangt.
Ik ben helemaal fan van een schuine bob. Die van mij moet weer bijgewerkt worden maar ideaal. Ik laat hem dan van achter altijd in speelse laagjes knippen zegmaar, dus niet zo'n strakke en gladde achterkant.
Leuk kapsel! Ik vind het wel altijd afhankelijk van het type haar en verdere kledingstijl of het echt staat. Heb je een foto van je eigen haar?
Nouja dat weet ik eigenlijk niet precies. Maar bij ieder kapsel geldt wel dat het je moet staan. Als het niet goed geknipt wordt ofzo kan het ook een saai kapsel worden. Bij mij staat kort haar bijvoorbeeld enorm oudbollig terwijl het bij sommigen heel fris staat.
Ja, ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ik ben altijd hip gekleed (vind ik zelf dan) en ik doe vaak wel beachy waves erin oid. Ik ging van heel lang haar (bijna op mijn billen) naar schouderlengte en leek juist jaren jonger
Ik denk zeker dat het kapsel dat je hier neer hebt gezet erg leuk gaat staan! En dat het past bij jouw haarstructuur
Hier is wel een tangetje te pas gekomen hoor. Na mijn haar wassen ben ik namelijk een ontplofte poedel
Ja, als ik je foto zie, ga jij dat kapsel wel rocken. Ik vind dat hele blonde juist hee gaaf erbij! Als ik dat doe ben ik tante Truus. Mijn puntjes gaan dan naar buiten staan.
Ik vind dat asblonde ook heel gaaf en heb dat ook gehad. Maar het is heel moeilijk om die kleur te behouden. Je blijft verven en zilvershampoos gebruiken. Mijn haar heeft heel veel warmte erin. Ik weet niet wie tante Truus is, maar stijltang doet wonderen