heb materna van centrum geslikt, maar oo wat zijn die dingen groot! dus overgestapt naar gewoon foliumzuur van de etos, zijn echt aan te raden voor mensen die moeite hebben die grote dingen door te slikken
Ik citeer vanaf de verpakking - voor de zwangerschap is het zinvol om de hoeveelheid omega3 DHA vetzuren in je lichaam aan te vullen (waarom staat er niet bij) - tijdens de zwnagerschap draagt het omega3 DHA verzuur bij aan de de ontwikkeling van het zenuwstelsel, van de hersenen en van het gezichtsvermogen van je baby. Ook leg je ene goede basis voor de maanden na de geboorte - in de periode na de bevalling ondersteunt omega3 DHA vetzuur in de moedermelk je groeiende baby. Bovendien ondersteunt omega 3 DHA vetzuur jouw goede gemoedstoestand Enne, leuk!!!!!!! Succes!
Hoi dames, Er zijn zoveel merken, en volgends mij zijn ze allenmaal wel goed hihihi. Ik gebruikte zelf bij mijn vorige zwangerschap Gravitamon, ik vond ze wel makkelijk innemen. Ik heb zelfs nog een potje gekocht voor tijdens de bortvoeding, dat adviseerde me kraamhulp toen. Deze ben ik sinds deze week ook weer gaan gebruiken.. zeer tevreden.. Liefs, Butterfly23
Ik gebruik sinds deze ronde weer multi zwanger worden van de etos, ik heb toch wel het idee dat ik daardoor een betere (lees geen kortere) cyclus door krijg.
Ik gebruikte eerst Puur Mama van VSM, maar als ik die innam en ik at daarna binnen 1 uur iets, dan werd ik beroerd en moest ik overgeven. Dus daar ben ik mee gestopt. Slik nu alleen nog foliumzuur.
Dames, ik heb laastst ergens gelezen dat vitamine C de zuurgraad van je vagina aantast..(kunnen de spermacellen er niet doorheen) dus voor de dames die veel vit. C slikken, hou dit in je achterhoofd