Dag Dames, toen ik 8 jaar oud was heb ik een gesprongen blindendarmontsteking gehad. Nu heb ik van me collega begrepen( zij heeft het zelf ook) en op internet is er ook genoeg van te vinden, dat de kans op verklevingen in je baarmoeder erg groot is en daardoor een grotere kans is op een BBZ. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Maak me er toch wel een beetje zorgen om..
Heb er niks van gemerkt.. heb vorig jaar aug een blindedarm gehad die aan het lekken was. Is er uit gehaald maar ehh wel snel zwanger hoor en zelfs van 2.
Mijn moeder heeft dat als kind ook gehad, gesprongen op de operatietafel. Van mij was ze van de eerste keer zwanger en niks geen problemen gehad. Een jaar of 10 geleden heeft ze echter wel een BBZ gehad en was haar eileider ergens aan verkleefd. Er heeft wel nooit iemand dat verband gelegd met die gesprongen blindedarm, dus of dat +/- 30 jaar erna nog een oorzaak had weet ik niet.
@Patroeschka...dat zijn geruststellende verhalen. Hoe erg was het bij jullie als ik vragen mag? Bij mij was het behoorlijk heftig, heb ook 6 dagen infuus gehad en het gaat nu nog niet goed. Ze vonden op de echo vorige week ook nog een klein plekje wat mogelijk een nieuwe ontsteking kon worden. Moet nu vooral in de gaten houden of ik koorts krijg.
Ik heb toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en thuis volgens mij nog een week rust moeten nemen. Beterschap!
Bij mij was hij gaan lekken dus.. vlak voor ik geopereerd zou worden. Ik mocht na 1 nachtje weer naar huis! Het duurde echter wel 6 a 8 weken eer ik hersteld was omdat ik er nog een ontsteking bovenop kreeg.