2 vragen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mammie1982, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Ik heb 2 vragen. Mijn dochter zat naast me op de bank en wilde anders gaan zitten. Ze zette zich af met haar elleboog in de bovenkant van mijn buik. Onder mijn rechter borst. Kan dat kwaad?

2e vraag is, ik heb sinds een week of twee veel last van vocht vasthouden. Ik heb dikke voeten en enkels en ook mijn onder benen zijn gezwollen. Is dit normaal zo vroeg? Ik had het bij mijn dochter veel later en nu is het ook helemaal niet warm.

Alvast bedankt!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik zal beginnen met je eerste vraag. Dat kan echt geen kwaad. Hopelijk heb je er niet veel last van gehad.
    Wat je tweede vraag betreft kan het geen kwaad, zolang je een mooie bloeddruk hebt. Het kan wel vervelend zijn. Belangrijk is om genoeg water te drinken en vochtafdrijvende producten te eten, zoals komkommer, tomaat, wortels, venkel, selderij, peterselie, asperges, ananas en bleekselderij. Daarnaast de benen 's nachts op een kussentje leggen in bed, helpt vaak ook goed. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina