pauze

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door andrea83, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hallo dames,

Wil hier even mij ei kwijt. Mijn mannetje en ik zijn vanaf januari aan de klus gegaan om zwanger te worden en in de 4e ronde lukte dit wat helaas is mis gegaan.
    Afgelopen week heeft mijn mannetje me laten weten nu niet meer voor een beebje te willen gaan. Het is wel heel verstandig en goed hoor, want hij zit nu niet lekker in zijn vel waardoor hij en ik geregeld conflicten hebben, het idee benauwd hem om nu vader te worden gezien het na de miskraam wel erg reeel denk ik is geworden en hij wisseld binnenkort ook nog eens van baan. Maar voor mij is het toch een enorme teleurstelling want ik wil echt heeeel erg graag moeder worden en hij is echt zo ontzettend leuk met kinderen en ik hou zoveel van hem dat ik echt graag met hem aan kinderen wil beginnen. Maar ik ga nu dus bij mijn komende ongie weer aan de pil beginnen. Dit valt me even zwaar en ik hoop dat alles snel weer op de rails is zodat we er samen met frisse moed weer aan kunnen beginnen. Moest dit even van me aftikken.

Groetjes,
    Andrea

2. hoi andrea,
    dat lijkt mij ook heel moeilijk voor je. Al vind ik het wel heel verstandig van je vriend/man dat hij dit eerlijk aangeeft en er serieus mee omgaat.
    Hoelang gaat de time-out ongeveer duren?

Ik hoop dat hij er snel weer bovenop is, en jullie samen weer voor een babytje kunnen gaan.

3. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Ik weet niet hoe lang de time-out duren gaat. Kan een half jaar zijn maar ook veel langer. Ik vind het ook heel goed en verstandig dat hij dit aangeeft en er dus heel serieus mee omgaat.
    Ik hoop ook voor mijn vriend dat hij snel weer goed in zijn vel komt te zitten, ik probeer hem ook zo goed mogelijk te steunen, maar dit is moeilijk omdat hij graag alles zelf oplost en geen makkelijke prater is over zijn gevoelens. Daarom vind ik het wel extra goed dat hij hier toch over begonnen is.

4. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Nog even een andere vraag. Wat zouden jullie doen tijdens een pauze waarvan je niet weet hoe lang hij duren gaat. Zouden jullie alleen weer condooms gaan gebruiken of aan de pil gaan. Ik twijfel hier over. Ik wil eigenlijk niet weer aan de pil, omdat stel dat we er binnenkort weer voor gaan, dan moet ik weer ontpillen en weer troep in mijn lichaam ga brengen. Wat zouden jullie doen?

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

strerkte meis,

ik zou niet aan de pil gaan, al die hormonen en dan evt het ontpillen.

ik zou condoom doen en dan de veratwoordelijkheid bij hem leggen.

xxx

6. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik sluit me aan bij Mac

Hoop voor je dat jullie pauze weer snel voorbij is en je er weer lekker voor kunt gaan met een mannetje dat er ook weer lekker positief tegenaan kijkt!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zou voor condoom gaan dan. Kan hij ook aangeven wanneer hij weer wil beginnen, en heb jij die troep niet in je lijf.

Vind het heel goed van hem dat hij erover praat met je. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

8. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Bedankt meiden voor de reactie. Ik ga met hem bespreken dat ik niet aan de pil ga en ik ga het aan hem overlaten wanneer hij weer wil beginnen.

Deel Deze Pagina