Ik slik prenafem van orthica. Dat zijn natuurlijke vitamines zonder bijproducten als e nummers of kleurstoffen. Ook met visolie.
Oeiii! Van die werd ik zooo misselijk hè! De smaak van het omhulsel, denk ik, bleef de hele dag in mijn slokdarm hangen. Later in de zwangerschap kon ik de geur ook niet meer verdragen. Ik kan trouwens niet inschatten hoe groot vervelend voor je is... Ik slik pillen heel gemakkelijk weg. Deze zijn denk ik normale grootte. Het voordeel is wel dat ze vrij glad zijn en met lauw water heb je ze zo weg.
ik slik davitimon mama plus visolie geen probelemen hiermee ook niet met innemen! bevalt prima en zitten vele goede dingen in zei mijn gynocoloog!
Ik slik omnibionta pronatale + Dha Deze wordt meestal nooit voorgeschreven in Nederland. Enkel in Belgie slikt iedereen deze
Ik had zelf een de pillen van davitamon mama en heb laatst een een paar strips van davitamon mama + gekregen (met visolie, jammer genoeg een capsule..). Ik heb ze samen in een potje gedaan en nu ligt het er net aan welke als eerste uit het potje komt. Ik probeer hem 's ochtends met wat yoghurtdrink of melk weg te spoelen, anders heb ik het idee dat ze in mijn keel blijven hangen :S maarja.. alles voor je beebje Ik ben aan het denken om misschien over te gaan naar de pillen van vsm.. maar dat ligt ook geheel aan de grootte.. anders blijf ik met deze doorgaan.
nou ik had dus ook mama plus van davitamon gekocht, maar die krijg ik echt niet weg....baal er wel van want je wil natuurlijk het beste voor je kindje! maar de gewone mama vitamines van davitamon krijg ik wel weg....omdat die een stuk kleiner zijn.
Ik heb deze ook, je went er wel aan naarmate je ze langer slikt.. Ik kan ze trouwens niet 's morgens door m'n keel krijgen, neem ze daarom elke avond voor ik naar bed ga..
Ik gebruik Gravitamon op aanraden van de huisarts. Niet in alle zwangerschapsvitamines zit een hoge dosis vitamine D, iets wat ik wel nodig heb omdat ik van mezelf extreem laag zit. In Davitamon en Gravitamon zit 200%, maar vaak zit er maar 100% in. Ik ben dan wel weer gek op vis, dus heb er geen visolie capsules bij nodig. Maar de tabletten van Gravitamon vind ik klein en makkelijk te slikken.