ervaringen snelzindelijk.com? 3daagsecursus

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mammaaa, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    heeft iemand ervaringen met de cursus van snelzindelijk.com?
    of überhaupt met een 3 daagse cursus.

onze dochter vind het potje al erg interessant dus ik google me dan meteen suf met de beste trucks en tips enz.. ;) toen kwam ik op een site zoals deze.. de reacties op de sites zijn natuurlijk goed (duhhh)

maar mijn vraag is, wat is nou een echte ervaring ermee?

*ik snap dat elk kind het op zijn tempo doet en dat er niet gepusht moet worden enz, ik wil zelf het beste voor mijn dochter dus daar hoeven we ons niet druk om te maken.. ;)

2. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Vind het eerlijk gezegt belachelijk dat zoiets bestaat.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.914
    3.935
    113
    Moet je daar ook voor betalen?
    Dan ga ik ook zo'n cursus aanbieden!;)

Beetje onzin hoor, sommige kinderen hebben het meteen door, andere in drie dagen en weer anderen hebben er maanden voor nodig.

4. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik zou het nooit doen, geldklopperij. Alsof het een geheim gouden wondermiddel is met gegarandeerd succes in 3 dagen en nooit meer ongelukjes, yeah sure, uhm nee.

5. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Daar denk ik dus ook zo over.. Maar wie weet zijn er mensen die het echt ervaren hebben... ;)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je er ook zo over denkt, waarom open je er dan een topic over?

Wat een onzin, zo'n cursus.

7. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Geen ervaring met die cursus. Wel hebben we afgelopen weekend drie dagen thuis doorgebracht, rondom potjes en ons manneke zonder luier. Vaak geoefend, rondom en op het potje gespeeld. Dag 1 hadden we evenveel natte broeken als plasjes op het potje, dag 2 en 3 steeds minder natte broeken. En hij is de nachten en middagslaapjes droog gebleven. Het is nu na drie dagen niet klaar, maar het begin is er.

Ik zou zeggen als ze het al interessant vindt, dan vooral gaan oefenen. Succes!

Deel Deze Pagina