heeft iemand ervaringen met de cursus van snelzindelijk.com? of überhaupt met een 3 daagse cursus. onze dochter vind het potje al erg interessant dus ik google me dan meteen suf met de beste trucks en tips enz.. toen kwam ik op een site zoals deze.. de reacties op de sites zijn natuurlijk goed (duhhh) maar mijn vraag is, wat is nou een echte ervaring ermee? *ik snap dat elk kind het op zijn tempo doet en dat er niet gepusht moet worden enz, ik wil zelf het beste voor mijn dochter dus daar hoeven we ons niet druk om te maken..
Moet je daar ook voor betalen? Dan ga ik ook zo'n cursus aanbieden! Beetje onzin hoor, sommige kinderen hebben het meteen door, andere in drie dagen en weer anderen hebben er maanden voor nodig.
Ik zou het nooit doen, geldklopperij. Alsof het een geheim gouden wondermiddel is met gegarandeerd succes in 3 dagen en nooit meer ongelukjes, yeah sure, uhm nee.
Geen ervaring met die cursus. Wel hebben we afgelopen weekend drie dagen thuis doorgebracht, rondom potjes en ons manneke zonder luier. Vaak geoefend, rondom en op het potje gespeeld. Dag 1 hadden we evenveel natte broeken als plasjes op het potje, dag 2 en 3 steeds minder natte broeken. En hij is de nachten en middagslaapjes droog gebleven. Het is nu na drie dagen niet klaar, maar het begin is er. Ik zou zeggen als ze het al interessant vindt, dan vooral gaan oefenen. Succes!