van ralph lauren heb ik ze wel gezien ja weet wat je bedoeld die vind ik echt te kakkie hoor hahahahha leuk hoe vershillend iedereen ook is he!
maar hoorde vandeweek op de tv een goeie hoor meiden beter een kakker dan een stakker maar ik ben geen kakker maar zekers ook geen stakker
dochterlief heeft ze idd van ralph lauren. Ze heeft er 1 met een brede horizontale streep, 1 met brede verticale streep en 1 zonder streep maar met een cijfer op de rug.
Ook net gekocht: een giletje (zo'n kort vestje zonder mouwen) erg stoer voor jongens en meiden! Je moet wel een leuke hebben natuurlijk....
Hier in de kast vanalles. Spijkerlegging, skinnyjeans, laarsjes met wollen randjes, beenwarmers, tuniekjes, giletjes noem maar op. Gelukkig heb ik iemand in de familie die naailes geeft en zich helemaal uitleeft op kinderkleren, maakt ze helemaal naar ons zin, origineel en het kost geen drol.
Leuke skinny jeans voor een jongen ( niet legging strak trouwens ) met stoere laarzen of uggs er onder. Die glanzende materialen jas vind ik verschrikkelijk lelijk. Je ziet het wel veel ja, maar vind het niks. Sowieso niet omdat het vaak zo opgeklopt eruit zit met al dat dons in die jassen. Ik hou het bij zwarte wollen jassen. En inderdaad die muts met een pet klepje. Helaas staat dat bij die van ons totaal niet. Dus heb ik nu een piloten muts met van die flappen en bond gekocht Ook erg stoer. En een beanie is ook altijd goed vind ik.
Hé Aszz.. wat is een beanie? (die glimjassen vind ik ook niet mooi.. hier ook een mooie wollen houtje-touwtje)
Ik had vorig jaar een onwijs leuke zwart/witte beanie.. helemaal leuk! Maar ik wil dit jaar ook zo 1 met een klep! Zo stoer! Verder vind ik die wollen nette jassen ook leuk, alleen totaal niet voor mijn zoontje!
- jurkjes en broekjes cordery - maillots met polka dots (stippen) Persoonlijk vind ik leer, skinny jeans e.d. veel te ouwelijk voor kleine kinderen. Dat koop ik dus sowieso niet. Zwarte kleding voor kleintjes vind ik ook niets.